تلاش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای رفع آبگرفتگی‌ها در اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 | 09:39 ق.ظ
تلاش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای رفع آبگرفتگی‌ها در اهواز همزمان با آغاز موج بارش‌ها و آبگرفتگی معابر و منازل در برخی مناطق اهواز، تیم‌های عملیاتی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، بار دیگر با بسیج امکانات خود به یاری مردم شتافتند.

این شرکت که در بارندگی‌های فروردین‌ماه سال جاری نیز با تمام تجهیزات و ماشین‌آلات خود برای رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی حاضر شده بود، این بار هم در هماهنگی با ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان، با آمادگی کامل و پیش‌بینی‌های لازم، در مناطق مختلف حضور یافته است.

تیم‌های عملیاتی این شرکت به‌عنوان «معین» منطقه پنج و ۶ شهرداری اهواز در مناطق ملاشیه، شهرک دانشگاه، کمپلو و…مستقر شده و با تجهیزاتی همچون پمپ‌های مکنده، بیل مکانیکی، جرثقیل و… تلاش‌های خود را برای دفع روان‌آب‌ها و رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی معابر به کار گرفته‌اند.

در شهرستان کارون نیز در هماهنگی با ستاد مدیریت بحران، اقداماتی متعددی در راستای رفع آبگرفتگی انجام شده و چندین دستگاه دیزل پمپ و تانکر مکنده از سوی این شرکت در اختیار شهرداری و فرمانداری این شهرستان قرار گرفته است.

شرکت توسعه نیشکر همچنین در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، پیش از آغاز بارندگی‌ها به یاری کشاورزان منطقه رفت و با جمع‌آوری و انتقال به‌موقع گندم‌های برداشت شده از مزارع مناطق پیرامونی، مانع از خسارت‌های سنگین به کشاورزان شد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان نیز در نشست ستاد مدیریت بحران، از این شرکت به دلیل «کمک به جمع‌آوری و انتقال گندم کشاورزان منطقه به نقاط ایمن» قبل از شروع بارندگی‌ها قدردانی کرد.

حضور به موقع و اقدامات موثر شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بحران‌های مختلف، نشان‌دهنده تعهد این شرکت به مسئولیت‌های اجتماعی خود و همراهی همیشگی با مردم در شرایط سخت است.

بر اساس این گزارش، بارش‌های باران اردیبهشتی طی دیروز و امروز در اهواز و برخی شهرهای  خوزستان باعث آبگرفتگی معابر شده است‌. مدیرکل هواشناسی خوزستان نیز از پیش‌بینی رگبار، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای در استان خبر داده است.خبر‌های دست اول خوزستان را اینجا بخوانید


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار