اعطای تسهیلات به بازنشستگان فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 | 12:54 ب.ظ
اعطای تسهیلات به بازنشستگان فولاد خوزستان شرکت فولاد خوزستان به منظور رفاه حال بازنشستگان، تسهیلات رفاهی برای آنان در نظر گرفته است. عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: این شرکت در راستای ارج نهادن به مقام بازنشستگان، اقدام به ارائه تسهیلات به بازنشستگان خود نموده است.    وی […]
شرکت فولاد خوزستان به منظور رفاه حال بازنشستگان، تسهیلات رفاهی برای آنان در نظر گرفته است.
عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: این شرکت در راستای ارج نهادن به مقام بازنشستگان، اقدام به ارائه تسهیلات به بازنشستگان خود نموده است. 

 
وی افزود: این طرح از اسفندماه سال گذشته آغاز شده و با دعوت بازنشستگان در گروه‌های ۵۰۰ نفره، اعطای تسهیلات انجام خواهد شد. 
 
تقوی در ادامه بیان داشت: این طرح از مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تا ۲ میلیارد ریال، بر اساس دریافتی مستمری و در چند مرحله، برای اعطای تسهیلات به باقی بازنشستگان شرکت انجام می‌شود. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: بازنشستگان متقاضی تسهیلات که نوبت شان فرارسیده، پس از ثبت اطلاعات خود و ضامن در سیستم، در ایام و ساعات اداری هفته می‌توانند برای درخواست تسهیلات و ارائه مدارک به سالن چندمنظوره تالار طوبی، واقع در فرهنگسرای دویست دستگاه مراجعه نمایند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار