آغاز واکسیناسیون کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان در شرکت فولاد خوزستان  

تاریخ انتشار: دوشنبه 4 مرداد 1400 | 14:57 ب.ظ
آغاز واکسیناسیون کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان در شرکت فولاد خوزستان     واکسیناسیون کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان (سنین بالای ۴۸ سال) در شرکت فولاد خوزستان آغاز شد.
آغاز واکسیناسیون کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان در شرکت فولاد خوزستان
 
صبح روز یکشنبه سوم مرداد ماه ۱۴۰۰ واکسیناسیون کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان، جهت جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا، در سالن چند منظوره فرهنگسرای دویست دستگاه شرکت فولاد خوزستان آغاز شد.
 
طرح واکسیناسیون با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و بهداشت شرق اهواز‌، موافقت مدیرعامل، تلاش قائم مقام مدیرعامل در امور سلامت و بهداشت کارکنان و با همکاری واحدهای بهداشت، درمان، ایمنی و محیط زیست، خدمات و امور اجتماعی، بازرسی و نظارت، آموزش و توسعه منابع انسانی، انرژی و سیالات و روابط عمومی در حال انجام است.
 
گزارش خبرنگار فولاد حاکی است، تاکنون واکسیناسیون برای ۲۵۰ تَن از کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان انجام شده و پیش بینی می شود تا پایان زمان تعیین شده روزیکشنبه (ساعت ۱۹:۰۰) این تعداد به ۴۰۰ تَن افزایش یابد.

گفتنی است، طرح واکسیناسیون (سنین بالای ۴۸ سال) طبق زمان بندی تعیین شده، یکشنبه سوم مردادماه ۱۴۰۰‌ برای کارکنان رسمی و قراردادی، دوشنبه چهارم مردادماه ۱۴۰۰ برای کارکنان پیمانکار مستمر و غیر مستمر و سه شنبه پنجم مردادماه ۱۴۰۰ برای بازنشستگان و خانواده های آنان انجام خواهد شد.

254
21


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار