۱۰هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی خوزستان پرداخت شد

تاریخ انتشار: شنبه 6 شهریور 1400 | 18:04 ب.ظ
۱۰هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی خوزستان پرداخت شد  مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: در پنج ماه نخست امسال ۱۰هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به هشت هزار بهره بردار بخش کشاورزی خوزستان پرداخت شد. جهانپور معماریان روز شنبه  افزود:۴۶درصد این تسهیلات بانکی به بخش صنایع تبدیلی ، باغ ها و زراعت ۲۰درصد و ۱۷درصد دام و آبزیان استان پرداخت شده است. وی به […]

 مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: در پنج ماه نخست امسال ۱۰هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به هشت هزار بهره بردار بخش کشاورزی خوزستان پرداخت شد.

جهانپور معماریان روز شنبه  افزود:۴۶درصد این تسهیلات بانکی به بخش صنایع تبدیلی ، باغ ها و زراعت ۲۰درصد و ۱۷درصد دام و آبزیان استان پرداخت شده است.

وی به جایگاه نخست کشاورزی خوزستان با تولید ۱۷.۵میلیون تن محصولات زراعی و باغی در سال اشاره کرد و افزود:این استان با تولید محصولات راهبردی همچون گندم ، چغندر قند ، نیشکر و دانه روغنی کلزا نقش برجسته و ممتازی در امنیت غذایی کشور دارد و پرداخت تسهیلات بانکی به بهره برداران بخش کشاورزی در راستای ارتقای امنیت غذایی کشور ، حفظ و توسعه ظرفیت تولیدی بخش کشاورزی است.

به گفته وی پارسال در مجموع ۲۸هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به ۳۶هزار و ۴۰۰ بهره بردار بخش کشاورزی خوزستان پرداخت شد.

پرداخت بیش از ۵۴هزار میلیارد ریال به گندمکاران خوزستان

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان از پرداخت ۵۴هزار و ۳۵۳میلیارد ریال ابت خرید تضمینی گندم به کشاورزان خوزستانی در سال جاری خبر داد.

معماریان افزود:این پرداخت بابت خرید تضمینی یک میلیون و ۸۴هزار تن بر مبنای هر کیلوگرم گندم به میزان ۵۰هزار ریال بوده است.

وی گفت:همچنین بیش از۲۱ میلیارد ریال برای بخشی از خرید تضمینی دانه روغنی کلزا به کشاورزان کلزاکار پرداخت شده است.

صدور کشاورز کارت برای حمایت از تولید محصولات راهبردی

معماریان گفت:۲ هزار و ۵۵۵کشاورز کارت به میزان هرکدام حداکثر ۲۰۰میلیون ریال برای خرید نهاده‌های کشاورزی مربوط به گندم و کلزا صادر شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان افزود:کارمزد این کارت ها که ۱۲درصد و بازپرداخت یکساله است نقش مهمی در حمایت از کشاورزان گندم و کلزاکاران خوزستانی داشته است.

پرداخت ۸۷۰میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان سیل زده

معماریان گفت:امسال ۸۷۰میلیارد ریال با کارمزد چهاردرصد و بازپرداخت سه ساله به کشاورزان خسارت دیده سیلاب ۱۳۹۸پرداخت شده است.

وی گفت: همچنین ۱۱۲هزار و ۱۲۶ فقره وام بلاعوض از محل اعتبارات وزارت کشور به میزان ۶ هزار و ۸۸۳میلیارد ریال  به کشاورزان خسارت دیده سیلاب فروردین ۱۳۹۸ پرداخت شد.

در جریان سیلاب فروردین ۱۳۹۸ حدود ۲۰۰هزار هکتار از زمین های های کشاورزی آماده برداشت از بین رفت و بیش از ۱۶۰هزار میلیارد ریال به مجموعه بخش کشاورزی خوزستان خسارت زد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار