معافیت از پرداخت قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 مهر 1400 | 10:55 ق.ظ
معافیت از پرداخت قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد سمیه محیط افزود: بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، مددجویان کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) از پرداخت هزینه‌های انشعاب آب، برق و گاز معاف هستند و این قانون در این شهر در حال اجرا است. وی با بیان اینکه با اجرای این قانون ۱۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد این شهر ۶ ماهه نخست امسال از معافیت […]

سمیه محیط افزود: بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، مددجویان کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) از پرداخت هزینه‌های انشعاب آب، برق و گاز معاف هستند و این قانون در این شهر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه با اجرای این قانون ۱۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد این شهر ۶ ماهه نخست امسال از معافیت پرداخت هزینه‌ها بهره‌مند شده اند، اظهار داشت: این اقدام به منظور ارائه خدمات هدفمند به مددجویان و تلاش مؤثر برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت اجرایی شد.

محیط تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد همچنین از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمان و عوارض شهرداری نیز معاف هستند و امیدواریم گام مثبتی در خانه‌دار شدن آن‌ها باشد.

رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) بیان داشت: در شرایط فشار اقتصادی موجود حاکم بر کشور، این خدمت به شکل مؤثری از مشکلات نیازمندان کاسته و مکمل خوبی برای کمک به کاهش قیمت تمام شده احداث مسکن برای محرومان خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار