مراسم معارفه امور مالی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 5 دی 1400 | 10:13 ق.ظ
مراسم معارفه امور مالی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مرتضی قربانی به عنوان مدیر امور مالی این شرکت معرفی شد. در این جلسه که روز شنبه (۴ دی ماه ۱۴۰۰) برگزار شد، مهندس علیرضا دانشی گفت: در فصل جدید باید مباحث مالی به شکلی پررنگ تر و با ابتکار عمل و تنوع بخشی پیگیری […]

طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مرتضی قربانی به عنوان مدیر امور مالی این شرکت معرفی شد.

در این جلسه که روز شنبه (۴ دی ماه ۱۴۰۰) برگزار شد، مهندس علیرضا دانشی گفت: در فصل جدید باید مباحث مالی به شکلی پررنگ تر و با ابتکار عمل و تنوع بخشی پیگیری شوند و با درنظر گرفتن واقعیت­های میدانی از نگاه ذی­حسابی اجتناب نماییم.

وی پاکدستی، صیانت و انضباط مالی را از خصوصیات بارز مدیر مالی این شرکت برشمرد و افزود: داشتن خصایص و فضائل اخلاقی در مدیران بسیار مهم است و امیدواریم با نوآوری در این شرایط سخت گام بلندی برداریم.

مرتضی قربانی مدیر مالی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز گفت: اگر در مجموعه مدیریت شرکت انسجام داشته باشیم بسیاری از مشکلات را می­توانیم مرتفع کنیم و تلاش خواهیم نمود با همکاری هرچه بیشتر همکاران، منابع مالی را به نحوی هدایت کنیم که از چالش­های موجود کاسته شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار