افزایش شهریه دوره پیش دبستانی در اهواز تخلف است

تاریخ انتشار: شنبه 9 بهمن 1400 | 11:48 ق.ظ
افزایش شهریه دوره پیش دبستانی در اهواز تخلف است رییس ناحیه چهار آموزشی اهواز گفت: هرگونه دریافت مازاد شهریه که از ابتدای مهر امسال برای دوره پیش دبستانی در اهواز تعیین شده تخلف است.

یاسین معتوکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار بیان کرد: برخی خانواده‌ها و مربیان پیش دبستانی در ناحیه چهار آموزشی اهواز اعتراض خود را مبنی بر افزایش شهریه تعیین شده دوره پیش‌دبستانی از سوی پیمانکار اعلام کردند.
وی گفت: شهریه دوره هشت ماهه تحصیلی پیش دبستانی از ابتدای مهر امسال ماهیانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تعیین شد که تنها باید این مبلغ دریافت شود.
معتوکی بیان کرد: افزایش تعرفه از سوی پیمانکار تعیین شده انجام گرفت که برای رفاه حال خانواده‌ها این موضوع بررسی و منتفی شد.

اوایل دی امسال بحث افزایش شهریه دوره پیش دبستانی در ناحیه چهار آموزشی اهواز مطرح شد که با اعتراض خانواده‌ها و مربیان، موضوع منتفی شد اما دوباره این موضوع مطرح شده و باز مربیان پیش دبستانی این ناحیه آموزشی معترض شده‌اند.

ابتدای مهر امسال به خانواده ها اعلام شد که ماهیانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال باید پرداخت شود که این رقم در اواسط سال تحصیلی به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال افزایش یافت.

دوره پیش دبستانی از سال ۹۳ در خوزستان به منظور کاهش تکرار پایه و ترک تحصیل دانش آموزان اجباری اعلام شد.

بیش از سه هزار نوآموز دوره پیش دبستانی در ناحیه چهار آموزشی اهواز مشغول به تحصیل هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار