ایستگاه پمپاژ RMD هندیجان به مدار بازگشت

تاریخ انتشار: شنبه 9 بهمن 1400 | 09:03 ق.ظ
ایستگاه پمپاژ RMD هندیجان به مدار بازگشت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری زهره و جراحی از انجام تعمیرات فوری برق در ایستگاه پمپاژ RMD هندیجان خبر داد.

حمد دریس گفت: ایستگاه زهکش RMD هندیجان که به علت قطع برق مدت سه روز از کار افتاده بود با تلاش نیروهای تعمیراتی شرکت وارد مدار شد.

 مدیرعامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی ادامه داد: ایستگاه زهکش RMD با تعداد شش دستگاه الکتروپمپ وظیفه انتقال زه آب اراضی شبکه آبیاری هندیجان به هور ماهشهر را برعهده دارد.

 وی در ادامه تشریح کرد: پس از اعلام اپراتور بهره بردار در ایستگاه مبنی بر قطع برق، گروه های تعمیراتی برق و مکانیک به محل اعزام شده و با بررسی های صورت گرفته متوجه قطع برق از ناحیه ترانس کاهنده تامین کننده برق ایستگاه شدند.

وی در ادامه تصریح گفت: اکیپ شش نفره تعمیرات برق با تلاش فراوان پس از ۷۲ ساعت توانستند با تعویض سه عدد کاتد فیوز و یک سرکابل، اتصال برق ایستگاه زهکش RMD را برقرار نموده و ایستگاه زهکش به مدار انتقال زه آب ها بازگشت.

در پایان خاطر نشان می شود ایستگاه زهکش RMD هندیجان در فاصله ۱۵ کیلومتری شمال شهر هندیجان در مسیر جاده هندیجان-ماهشهر واقع شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار