صلح و سازش، پایان‌بخش پرونده‌های قتل در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 بهمن 1400 | 11:29 ق.ظ
صلح و سازش، پایان‌بخش پرونده‌های قتل در خوزستان رئیس کل دادگستری خوزستان از بسته شدن ۳۶ پرونده قتل در استان با تلاش شورا‌های حل اختلاف خبر داد.

حجت‌الاسلام صادق مرادی بر اهمیت ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های اختلافی گفت: نقش شورا‌های حل اختلاف نقش مهمی در آشتی میان طرف‌های دعوا و کاهش ورودی پرونده‌ها به محاکم قضایی قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در مواردی با مشارکت و کمک بزرگان طوایف، معتمدان و همیاران صلح ستاد صبر نسبت به پرونده‌هایی که در انتظار اجرای حکم هستند، ورود کرده و برای جلب رضایت شاکی‌ها تلاش می‌کنند، افزود: می‌توان به پرونده‌های قصاص نفس اشاره کرد.

حجت الاسلام مرادی به تلاش دادستان‌های استان و اعضای شورا‌های حل اختلاف در زمینه جلوگیری از اجرای حکم‌های قصاص اشاره کرد و گفت: با یاری خداوند شاهد بسته شدن ۳۶ پرونده از ابتدای امسال تاکنون هستیم.

رئیس کل دادگستری خوزستان بخشش را یکی از صفات پسندیده برشمرد و افزود: به یقین کسانی که با توسل به خداوند و گذشتن از حق خود، زمینه آزادی و بازگشت به زندگی یک فرد را فراهم می‌کنند، خود نیز مورد رضایت خداوند قرار می‌گیرند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار