رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خبر داد ؛

*۹ واحد تولید محصولات گلخانه ای در باغملک به بهره برداری رسید*

تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 بهمن 1400 | 14:42 ب.ظ
*۹ واحد تولید محصولات گلخانه ای در باغملک به بهره برداری رسید* ۹ واحد تولید محصولات گلخانه‌ای به مساحت ۲۹هزار و۵۴۴ متر مربع در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان باغملک به بهره داری رسید.

این واحدهای گلخانه ای با سرمایه گذاری ۱۲۱میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از منابع استانی، تسهیلات بانکی و سهم آورده متقاضیان احداث شده‌اند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از واحدهای تولید محصولات گلخانه‌ای باغملک گفت:در شرایطی که در خط مقدم تولید و اقتصاد قرار داریم گلخانه‌ها نسخه جدیدی از تولید هستند که باید توسعه یابند.
خدارحم امیری زاده با بیان اینکه امروز مسئولیت ما در تولید محصولات کشاورزی بسیار خطیر و بزرگ است افزود:مسئولیت امنیت غذایی کشور برعهده ماست و ما مسئول سفره‌های مردم کشورمان هستیم.
امیری زاده بیان کرد:ابر قدرت‌ها با مولفه امنیت غذایی ، کشورهای دیگر را به زانو درآورده‌اند ولی امروز افتخار می کنیم که با وجود مشکلات مستقل ترین کشور دنیا هستیم.
وی اظهار داشت:خوشبختانه در دولت جدید توجه ویژه‌ای به امنیت غذایی شده و رییس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی به این مولفه حساسیت ویژه‌ای دارند.
رییس سازمان جهادکشاورزی خوزستان گفت:تغییرات بنیادی در نظام بهره‌برداری و ساختار کشاورزی در حال شکل گیری است و الگوی کشت و کشاورزی قراردادی و صدور سند برای اراضی کشاورزی در این دولت نشانه‌های این اهمیت است.
امیری زاده با بیان اینکه تامین امنیت غذایی شکننده است افزود:پایداری امنیت غذایی از اولویت های بخش کشاورزی است زیرا یکی از مولفه‌های قدرت هر کشور تامین امنیت غذایی است.
به گزارش ایرنا در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال ۴۹طرح کشاورزی با سرمایه گذاری ۲۲هزار و ۵۰۰میلیارد ریال با اشتغال‌زایی ۵۶۴ نفر در مناطق مختلف استان خوزستان به بهره برداری رسید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار