مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:

شبکه فاضلاب اهواز ۲ ساله به سامان می‌رسد

تاریخ انتشار: سه شنبه 3 اسفند 1400 | 10:02 ق.ظ
شبکه فاضلاب اهواز ۲ ساله به سامان می‌رسد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: طبق وعده رییس جمهوری مبنی بر اتمام کار شبکه فاضلاب اهواز، تلاش می شود این مهم طی دوسال آینده به سرانجام رسیده و مردم ثمره آن را ببینند.
شبکه فاضلاب اهواز ۲ ساله به سامان می‌رسد

«محمد رضا کرمی نژاد»  در پاسخ به اینکه چه اقدام هایی در دولت سیزدهم برای ساماندهی وضعیت شبکه فاضلاب اهواز صورت گرفته است افزود: اقدام های زیادی در این دولت  صورت گرفت تا وضعیت گذشته روز به روز بهتر شده و مردم از نتیجه آن راضی باشند.

 

وی ادامه داد: اکنون در ۱۶۹ جبهه کاری بر روی شبکه فاضلاب شهر اهواز فعالیت در جریان است که ۸۲ جبهه آن قرارگاه خاتم الانبیا فعالیت دارد و ۸۷ جبهه کاری هم پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب استان به فعالیت مشغول هستند.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان خاطرنشان ساخت: اکنون از ۲۵۶ کیلو متر مسیری که می بایست اصلاح و درست می شد ۸۰ درصد انجام شده و بقیه آن نیز در حال انجام است.

 

کرمی نژاد افزود: علاوه بر فعالیت برای توسعه شبکه فاضلاب، به صورت همزمان پیمانکارانی برای  بازسازی آسفالت خیابان هایی که در اثر احداث شبکه فاضلاب آسیب دیده اند درحال فعالیت بوده و کار تعدادی از خیابان ها به اتمام رسیده و آماده شده است.

 

وی ادامه داد: روزهای اخیر نیز توافقی با شهرداری شهر اهواز صورت گرفت تا در کنار پیمانکاران آب و فاضلاب نسبت به آسفالت خیابان ها اقدام کنند و به صورت پیمانکاری به ما در این زمینه کمک خواهند کرد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: اکنون بسیاری از ایستگاه های پمپاژ بازسازی شده اند و تعدادی نیز درحال به روز رسانی هستند. همچنین ژنراتورهای برق و انشعاب های برق   که نیاز به تعمیر داشته اند تعمیر شده و علاوه برآن آشغال گیرهای خراب نیز نوسازی و بازسازی شده اند.

 

کرمی نژاد ادامه داد: مجموع این اقدام ها سبب شد امسال در نخستین بارش ما تنها ۱۴ آبگرفتگی داشته باشیم که در بارش دوم و سوم آبگرفتگی به صفر رسید با این حال هنوز کار تداوم دارد.

 

وی افزود: مقرر بود تا فروردین ماه سال آینده مسئله ریزش ها حل شود که با بروز برخی مسایل تلاش خواهد شد تا آخر بهار سال آینده مشکلات ریزشی به طور کل برطرف شود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان خاطرنشان کرد: دو تصفیه خانه این شهر در حال احداث است که تصفیه خانه شرق آن وارد مدار شده و تصفیه خانه غرب نیز با پیمانکار مربوط درحال انجام است و تلاش می شود پیش از موعد به بهره برداری برسد.

 

کرمی نژاد ادامه داد: امسال دولت سیزدهم اعتبارهای خوبی برای این کار در نظر گرفته و در زمان های مناسب تزریق های لازم صورت می گیرد.

 

وی گفت: با اقدام های صورت گرفته مشکلات روز به روز کمتر و کمتر خواهد شد و بعد از دوسال مشکلات فاضلاب این شهر به سرانجام خواهد رسید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار