انهدام باند قاچاق سلاح در “باوی”

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 اسفند 1400 | 08:51 ق.ظ
انهدام باند قاچاق سلاح در “باوی” فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای یک باند قاچاق سلاح در شهرستان باوی خبر داد. سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: به دنبال رصد و پایش تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان با انجام کار گسترده اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی از فعالیت یک باند قاچاق سلاح و مهمات در […]

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای یک باند قاچاق سلاح در شهرستان باوی خبر داد.

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: به دنبال رصد و پایش تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان با انجام کار گسترده اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی از فعالیت یک باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان باوی مطّلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با کنترل و رصد اطلاعاتی محل دپوی سلاح را شناسایی و با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان باوی و هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی مقتدرانه دو نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌ متهمان ۵۰ قبضه سلاح شورشی کشف و یک دستگاه خودروی پژو نیز توقیف شد.

سردار صالحی از شهروندان استان خوزستان خواست که هر گونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با شبکه‌های قاچاق سلاح و مهمات و همچنین دارندگان سلاح غیرمجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار