بازدید عضو شورای اسلامی شهر از پروژه های عمرانی وخدماتی منطقه ۴ شهرداری اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 اسفند 1400 | 21:58 ب.ظ
بازدید عضو شورای اسلامی شهر از پروژه های عمرانی وخدماتی منطقه ۴ شهرداری اهواز مطیعی عضو شورای اسلامی شهراهواز از پروژه های عمرانی منطقه ۴ شهرداری اهواز بازدید کرد.

پوریا راهنورد مدیر منطقه ۴ ضمن اعلام این خبر افزود: به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرایی پروژه ‌ها مطیعی عضو شورای اسلامی شهر از برخی پروژه های عمرانی در حال اجرای حوزه استحفاظی منطقه ۴ بازدید و نحوه اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت .

وی گفت : مجموعه شورای اسلامی شهرو شهرداری به دنبال ایجاد رفاه و آسایش شهروندان هستند و هدف ما این است تا با تلاش، حضور مستمر و پیگیری های مداوم پروژه هایی که در پیشرفت و آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می کنند در کوتاه ترین زمان افتتاح و به بهره برداری برسند .

در حاشیه این بازدیددر ازاجرای پروژه هایی همچون جدول کاری ، کفپوش ، شهرک الهیه و همچنین پارک بزرگ برهان در بهارستان دیدن کردند و از نزدیک شاهد روند پیشرفت فیزیکی این پروژه بودند .

عضو شورای اسلامی شهر با بیان اینکه تداوم بازدیدها می تواند انگیزه مدیران را در راستای خدمت رسانی بهینه به عموم شهروندان گرامی ارتقا بخشد،افزود : شورا و شهرداری به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری هستند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب ببخشیم .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار