مقابله با دپوی کالا و گران فروشی با جدیت دنبال می شود/عرضه کالاهای وارداتی با رویه های گمرکی مناطق آزاد با قیمت مناسب در بازارهای منطقه

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 اسفند 1400 | 09:32 ق.ظ
مقابله با دپوی کالا و گران فروشی با جدیت دنبال می شود/عرضه کالاهای وارداتی با رویه های گمرکی مناطق آزاد با قیمت مناسب در بازارهای منطقه عضو هیأت مدیره و معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از مقابله جدی با احتکار و عرضه کالاهای وارداتی با رویه های گمرکی مناطق آزاد به قیمت مناسب در بازارهای منطقه خبر داد.
خانی در نخستین نشست کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی شهرستان آبادان که سه شنبه( سوم اسفندماه) به ریاست وی و با حضور فرماندار ویژه این شهرستان برگزار شد؛ افزود: دستگاه‌های مسئول باید توجه داشته باشند که کالاهای دپو شده قیمت گذاری و در بازار عرضه شود.

وی ضمن اعلام آمادگی این سازمان برای استفاده از مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد اروند در راستای عرضه کالاهای یادشده ، خاطر نشان کرد: با ممانعت کنندگان برخورد قانونی شود تا از هرگونه سودجویی، احتکار و گرانفروشی جلوگیری شود.

خانی ادامه داد: فرآیندی تعریف شده تا از خروج کالاهای وارداتی با رویه های گمرکی مناطق آزاد از منطقه جلوگیری و با قیمت مناسب در اختیار مردم شهرستان های آبادان و خرمشهر قرار گیرد تا اروندنشینان از مزیت هایی که دولت برای این دو شهرستان در قالب منطقه آزاد قائل شده است؛ منتفع شوند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، ادامه داد : با اجرایی شدن این مهم گردشگران زیادی به این منطقه سرازیر شده و شاهد رونق اقتصادی در شرایط فعلی خواهیم بود .

گفتنی است؛ این نشست با بررسی ۷ دستورکار و پیگیری مصوبات جلسات قبل انجام و هفته آینده جلسه بعدی این کمیسیون برگزار خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار