کاهش موارد بستری و فوتی کرونا در خوزستان در شبانه‌روز گذشته

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 اسفند 1400 | 08:53 ق.ظ
کاهش موارد بستری و فوتی کرونا در خوزستان در شبانه‌روز گذشته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ادامه روند کاهشی بیماری و گذر از پیک کرونا خبر داد. دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۲۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در استان خوزستان شناسایی شده‌اند که تعداد موارد شناسایی شده نسبت به روز گذشته ۲۶۲ مورد کاهش […]

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ادامه روند کاهشی بیماری و گذر از پیک کرونا خبر داد.

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۲۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در استان خوزستان شناسایی شده‌اند که تعداد موارد شناسایی شده نسبت به روز گذشته ۲۶۲ مورد کاهش داشته است.

وی افزود: در این مدت ۹۳ بیمار نیز در بیمارستان‌های استان خوزستان بستری شدند که نسبت به روز قبل از آن هفت مورد کاهش در بستری‌ها داشته‌ایم. در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر از هم‌استانی‌ها نیز جان باختند که تعداد فوتی‌ها نسبت به روز قبل پنج مورد کاهش داشته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: در این روز ۳۰۰۴ بیمار بهبود یافتند که نسبت به روز گذشته تعداد بهبودیافتگان ۲۱۶ مورد افزایش داشته است.

علوی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: بر این اساس سیر کاهشی بیماران سرپایی، بستری و فوتی‌ها و سیر افزایشی بهبودیافتگان نشان‌دهنده ادامه روند کاهشی بیماری و گذر از پیک بیماری است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار