پیام مدیرعامل شرکت حکیم فارابی همزمان با پایان بیست و یکمین عملیات برداشت نیشکر

تاریخ انتشار: شنبه 14 اسفند 1400 | 09:29 ق.ظ
پیام مدیرعامل شرکت حکیم فارابی همزمان با پایان بیست و یکمین عملیات برداشت نیشکر مدیر عامل شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی از پایان عملیات برداشت نیشکر در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ در این شرکت خبر داد . تورج بهادری مدیر عامل شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی ضمن اعلام خبر پایان بیست و یکمین عملیات برداشت نیشکر در این شرکت، افزود ؛ خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم […]

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی از پایان عملیات برداشت نیشکر در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ در این شرکت خبر داد .
تورج بهادری مدیر عامل شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی ضمن اعلام خبر پایان بیست و یکمین عملیات برداشت نیشکر در این شرکت، افزود ؛ خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم که عملیات برداشت سالجاری نیز با غیرت ، همت و تلاش صادقانه پرسنل و تیم مدیریتی حوزه های کشاورزی و صنعت و همچنین پشتیبانی و همراهی سایر همکاران در حوزه های مختلف ، با وجود تمامی مشکلات و موانع ناشی از خشکسالی ، تحریم ها و … با موفقیت به پایان رسید .
بدون تردید روزهای خوب سپری شده حاصل بهره گیری از تجارب، سخت کوشی و مبارزه با مشکلات بوده و سختی ها و موانع موجود نیز باعث کسب  تجربیات کارآمد و مؤثر برای گام نهادن در ادامه راه خواهند بود .
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش و همت یکایک شما همکاران گرامی بابت پیشبرد بموقع امور ، از خداوند منان برای شما و خانواده های محترمتان آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون دارم .
امیدوارم با بهره گیری از تجربیات حاصله و همت و همدلی بیشتر در سالهای آینده بتوانیم جهت شکوفایی شرکت گام های بلندی برداریم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار