بهبودی بیش از ۵۶۹ هزار بیمار کرونایی در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 اسفند 1400 | 11:03 ق.ظ
بهبودی بیش از ۵۶۹ هزار بیمار کرونایی در خوزستان سخنگوی ستاد کرونا خوزستان تعداد کل بیماران کرونایی بهبودیافته در این استان را از زمان شیوع این ویروس تاکنون ۵۶۹ هزار و ۷۵۵ نفر اعلام کرد و گفت:میزان بهبودی از کرونا در خوزستان ۹۶ درصد است.

دکتر سیدمحمد علوی بامداد دوشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار هزار و ۹۲۸ بیمار کرونایی به مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان های خوزستان مراجعه کردند که این میزان نسبت به روز گذشته ۵۷۹ مورد کمتر شده است.

شناسایی ۴۳۷ بیمار جدید کرونایی طی یک روز در خوزستان

وی از شناسایی ۴۳۷ بیمار جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: این میزان نسبت به روز قبل از آن ۳۹ نفر کمتر شده است.  

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: در همین بازه زمانی ۴۹ بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند که نسبت به روز قبل  یک نفر کمتر شده است. 

فوت ۹ بیمار کرونایی در خوزستان  

علوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۹ نفر در خوزستان به دلیل ابتلا به کرونا، جان باختند که این میزان نسبت به روز قبل هشت نفر کمتر شده است.

وی ادامه داد: اکثر جان باختگان فاقد سابقه واکسیناسیون کرونا بوده همچنین بیماری زمینه ای داشته و یا دیر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند همچنین سه هفته قبل در بخش های ویژه بستری بودند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: تعداد بیماران کرونایی بهبود یافته در شبانه روز گذشته در استان خوزستان یک هزار و ۳۸۷ نفر بوده که نسبت به روز قبل ۵۴۳ نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هفت میلیون و ۴۱ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است افزود: در حال حاضر ۸۵ درصد از جمعیت هدف استان یک دُز، ۷۳  درصد ۲ دُز و ۳۰ درصد سه دُز واکسن تزریق کرده اند.

علوی با اشاره به اینکه روند کاهشی بیماری و موارد فوت ناشی از کرونا همچنان در خوزستان ادامه دارد افزود: ۱۵ درصد افراد هنوز اقدام به دریافت واکسن نکرده اند همچنین ۱۳ درصد تاخیر در نوبت دوم و ۵۸ درصد تاخیر در نوبت سوم دارند.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۲ شهرستان نارنجی و ۱۴ شهرستان زرد کرونایی هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار