متروپل استحکام ندارد / در حال ورود به بخش پایین ساختمان هستیم

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 خرداد 1401 | 11:50 ق.ظ
متروپل استحکام ندارد / در حال ورود به بخش پایین ساختمان هستیم رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: ساختمان متروپل از نظر فنی استحکام لازم را ندارد و بسیاری از سقف‌های بخش‌های باقی‌مانده نیز خم شده است اما اینکه این ساختمان پس از اتمام آواربرداری باقی بماند یا خیر باید کارشناسان نظر بدهند. محمدحسن نامی اظهار کرد: با پیدا شدن دو پیکر در بامداد امروز، تعداد جانباختگان حادثه […]

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: ساختمان متروپل از نظر فنی استحکام لازم را ندارد و بسیاری از سقف‌های بخش‌های باقی‌مانده نیز خم شده است اما اینکه این ساختمان پس از اتمام آواربرداری باقی بماند یا خیر باید کارشناسان نظر بدهند.

محمدحسن نامی اظهار کرد: با پیدا شدن دو پیکر در بامداد امروز، تعداد جانباختگان حادثه متروپل به ۳۱ نفر رسیده است.

وی افزود: اکنون در حال ورود به برخی از بخش‌های پایینی ساختمان هستیم و اگر در آن بخش‌ها فردی مشاهده نشود، در مدت یک یا دو روز می‌توانیم آوار موجود را جمع‌آوری کنیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: اینکه ساختمان متروپل پس از اتمام آواربرداری، باقی بماند یا تخریب شود مساله‌ای است که باید توسط دادستانی تصمیم‌گیری شود.

نامی عنوان کرد: این ساختمان و واحدهای آن متعلق به اشخاص است و آن‌ها این واحدها را خریداری کرده‌اند و از این رو باید دادستانی در این خصوص تصمیم بگیرد. دادستانی نیز از چند سازمان مختلف نظر کارشناسی خواسته تا در این زمینه تصمیم‌گیری کند. راه و شهرسازی، شهرداری و دیگر بخش‌ها در این زمینه اظهار نظر می‌کنند و هرچه آن‌ها تصمیم گرفتند، اجرایی خواهد شد.

وی افزود: ساختمان متروپل از نظر فنی استحکام لازم را ندارد و بسیاری از سقف‌های بخش‌های باقی‌مانده نیز خم شده است اما اینکه این ساختمان پس از اتمام آواربرداری باقی بماند یا خیر باید کارشناسان نظر بدهند.

نامی گفت: این تصمیم علاوه بر کار کارشناسی، به نظر مقامات قضایی نیز نیاز دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار