تفاهم نامه توسعه فضای فرهنگی میان شهرداری و وزارت ارشاد منعقد می گردد

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 شهریور 1401 | 08:23 ق.ظ
تفاهم نامه توسعه فضای فرهنگی میان شهرداری و وزارت ارشاد منعقد می گردد شهردار اهواز اعلام کرد: بزودی تفاهم نامه توسعه فضای فرهنگی هنری میان شهرداری اهواز و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد می گردد. رضا امینی در حاشیه بازدید از خانه هنرمندان اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: خانه هنرمندان اهواز پروژه آی بود که سالها بود هنرمندان اهوازی منتظر افتتاح آن بودند که خوشبختانه […]
شهردار اهواز اعلام کرد: بزودی تفاهم نامه توسعه فضای فرهنگی هنری میان شهرداری اهواز و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد می گردد.

رضا امینی در حاشیه بازدید از خانه هنرمندان اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: خانه هنرمندان اهواز پروژه آی بود که سالها بود هنرمندان اهوازی منتظر افتتاح آن بودند که خوشبختانه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان این پروژه در آستانه بهره برداری قرار دارد.

وی ادامه داد: خوزستان و اهواز با دارا بودن انجمن های متعدد هنری فرهنگی یکی از فعال ترین مراکز هنری را در کشور داراست و وظیفه ما مسیولین است که با فراهم آوردن زیرساختهای لازم، در شکوفایی استعدادهای هنرمندان بویژه نسل جدید سهمی را ایفا کنیم.

شهردار اهواز با اشاره به موقعیت خانه هنرمندان گفت: مجاورت این مجموعه با فضای سبز شهید سبحانی موقعیت ویژه ای را ایجاد کرده است که امیدواریم با پیوستگی فضای سبز و مجموعه فرهنگی هنرمندان یک قطب گردشگری در اهواز ایجاد کنیم.

رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این بازدید حضور داشت گفت: در پی بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تکالیفی در حوزه عمرانی ایجاد شد و در راستای افزایش سرانه فرهنگی استان خوزستان تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: در جلسه با شهردار اهواز مقرر گردید در قالب تفاهم نامه با ایجاد مجموعه فرهنگی و زیرساختی مناسب، سرانه فرهنگی اهواز را افزایش دهیم.

رئیس اداره نظارت بر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: خانه هنرمندان اهواز یک سال پیش آماده شد اما نیازمند تجهیزات است که با دستور وزیر محترم حداکثر تا دهه فجر آماده استفاده می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار