ضرورت پرداخت تسهیلات به باشگاه‌داران و صنعت‌گران خوزستانی

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 آذر 1401 | 08:40 ق.ظ
ضرورت پرداخت تسهیلات به باشگاه‌داران و صنعت‌گران خوزستانی سه هزار و ۵٠٠ میلیارد تومان برای حمایت از کسب و کارها، باشگاه داران و شرکت‌های دانش بنیان خوزستان اختصاص یافته است .

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی و رفع موانع و مشکلات باشگاه‌های ورزشی کلانشهر اهواز، از عدم ارائه تسهیلات بانکی به باشگاه‌داران و صنعت‌گران خوزستانی انتقاد کرد.

مهندس یوسفی افزود: سه هزار و ۵٠٠ میلیارد تومان برای حمایت از کسب و کارها، باشگاه داران و شرکت‌های دانش بنیان خوزستان اختصاص یافته است .

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز بیان کرد: باشگاه داران به عنوان سرمایه گذاران در امر ورزش، نقش موثری در سلامت مردم دارند لذا رسیدگی به مشکلات آنها برای ما بسیار مهم است.

بنی تمیم افزود: در استان خوزستان بیش از یک هزار و ۵۰۰ باشگاه داریم همچنین در اهواز ۲۷۰ باشگاه ورزشی مجوزدار خصوصی در حال فعالیت هستند که با توجه به شرایط اقتصادی، این اقدام قابل تقدیر و بسیار ارزشمند است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: یکی از خواسته های باشگاه داران، افزایش شهریه باشگاه ها است که تلاش می کنیم در ۱۰ روز آینده با برگزاری جلسات مختلف نسبت به رفع این دغدغه اقدام کنیم.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات به باشگاه داران بیان کرد: با توجه به سود بالای تسهیلات، باشگاه داران تمایل چندانی به دریافت آن نداشتند به گونه ای که تا این لحظه کمتر از ۱۵ میلیارد ریال وام به باشگاه داران پرداخت شده است.

بنی تمیم گفت: خوشبختانه با کمک سازمان برنامه و بودجه، در سال ۱۴۰۰ تسهیلاتی به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال با سود چهار درصد برای باشگاه داران در نظر گرفته شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد مسائل و مشکلات اصلی باشگاه داران خوزستان در روز‌های آینده مشخص توسط باشگاه داران و اداره کل ورزش و جوانان تعیین و با مهندس یوسفی مطرح شود که این نماینده در تهران این مشکلات را پیگیری کند.
 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار