پاکسازی عمومی – آبان ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 آذر 1401 | 11:33 ق.ظ
پاکسازی عمومی – آبان ۱۴۰۱ عملیات پاکسازی در مناطق سه گانه شهری آبادان آغاز شد شهردار آبادان گفت: طرح پاکسازی و نخاله‌برداری از سطح مناطق سه گانه شهری آبادان آغاز شد. یاسین کاوه‌پور اظهار داشت: این طرح با حضور نیروهای خدمات شهری، پسماند و فضای سبز آغاز و در یک هفته جاری ادامه خواهد داشت تا شهری پاکیزه و خالی […]

عملیات پاکسازی در مناطق سه گانه شهری آبادان آغاز شد

شهردار آبادان گفت: طرح پاکسازی و نخاله‌برداری از سطح مناطق سه گانه شهری آبادان آغاز شد.

یاسین کاوه‌پور اظهار داشت: این طرح با حضور نیروهای خدمات شهری، پسماند و فضای سبز آغاز و در یک هفته جاری ادامه خواهد داشت تا شهری پاکیزه و خالی از نخاله داشته باشیم.
وی با تاکید بر ضرورت همراهی و مشارکت شهروندان در پاکیزگی محیط شهری افزود: به طور یقین بدون همیاری مردم قادر به نظافت و پاکیزه کردن شهر نخواهیم بود.
شهردار آبادان گفت: رفت و روب و ساماندهی فضای سبز از دیگر اهداف این طرح است که امروز در مناطق ایستگاه یک قدس تا ایستگاه پنج، حدفاصل میدان فرودگاه تا میدان کاروانسرا، میدان نفت تا تانکفرام، فلکه دریاقلی تا ایستگاه پنج ۴۰ متری ذوالفقاری انجام شد.
کاوه‌پور بیان کرد: عملیات پاکسازی و تنظیف مناطق به منظور رفع و کاهش آلودگی‌های محیطی ، بهبود و ارتقای بهداشت محیط شهری، ایجاد محیط سالم برای شهروندان توسط عوامل و پاکبانان خدمات شهری سطح شهر به صورت مستمر اجرایی می گردد.
وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی عمومی در زمینه جمع‌آوری زباله و نخاله در میان شهروندان بیان کرد: به منظور فراهم سازی زمینه مشارکت و همکاری مردم در زمینه معرفی خاطیان در بحث زباله و نخاله‌های  ساختمانی  بخشی در سامانه ۱۳۷ تعریف شده که شهروندان می‌توانند از این طریق موارد را به اطلاع ضابطان شهرداری برسانند. 
شهردار آبادان همکاری رسانه‌ها و شهروندان آبادانی را در این طرح خواستار شد و بیان کرد: در پی آن هستیم که سیمای نازیبای فعلی شهر که به دلیل وجود نخاله‌ها پدید آمده را پاکسازی و آن را برطرف کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار