معاون بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان ؛

 تشدید نظارت بر بازار در آستانه شب یلدا در دستور کار قرار گرفته است

تاریخ انتشار: دوشنبه 28 آذر 1401 | 11:05 ق.ظ
 تشدید نظارت بر بازار در آستانه شب یلدا در دستور کار قرار گرفته است بهرام جباری با بیان اینکه نظارت بر بازار در آستانه شب یلدا در دستور کار قرار گرفته است، افزود: به منظور کنترل و جلوگیری از تخلفات احتمالی، نظارت کافی بر بازار در خصوص عرضه میوه در آستانه شب یلدا در دستور کار قرار گرفته است.

معاون بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه نظارت بر بازار در آستانه شب یلدا در دستور کار قرار گرفته است، افزود: به منظور کنترل و جلوگیری از تخلفات احتمالی، نظارت کافی بر بازار در خصوص عرضه میوه در آستانه شب یلدا در دستور کار قرار گرفته است.

بهرام جباری در خصوص میزان نظارت در بازار در آستانه شب یلدا گفت: طبق عرف هر سال تقاضا برای آجیل و شیرینی بیشتر می شود.
وی ادامه داد: گشتهای مشترک صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف از میادین میوه ،شیرینی فروشیها وسایر واحدهای صنفی تاپایان آذرماه تشدید می شود و پرونده واحدهای متخلف جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال میشود.
معاون بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان با اذعان به اینکه امسال با افزایش قیمت کالاها روبرو هستیم؛ عنوان کرد: گرانفروشی و گرانی دو مقوله جدا از هم هستند ، و بازرسان پس از انجام بازرسی پرونده واحدهای متخلف را تنظیم وبه تعزیرات حکومتی ارسال می کنند.
جباری اعلام کرد: در هشت ماه گذشته ۱۱۳ هزار و ۴۴۹ واحد بازرسی شده است که ۹۴۳۶ پرونده به ارزش ۸۱۹۴ هزار میلیارد ریال به تعزیرات ارسال شد.
وی با اعلام اینکه بازرسی و نظارت محصولات کشاورزی بر عهده جهاد کشاورزی گذاشته شده است؛تصریح کرد: بعد از حذف ارز ترجیهی قیمت تمام شده گوشت قرمز ،مرغ و تخم مرغ افزایش زیادی پیدا کرده است..
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان افزود: هم‌استانی‌های محترم می‌توانند شکایت‌های خود را از طریق سامانه ۱۲۴ ارسال نمایند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار