ذخیره کالا در انبارهای بندرامام سه میلیون و ۵۰۰ هزار تن است

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 دی 1401 | 10:51 ق.ظ
ذخیره کالا در انبارهای بندرامام سه میلیون و ۵۰۰ هزار تن است مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه ذخیره کالا در انبارهای مجتمع بندری امام خمینی سه میلیون و ۵۰۰ هزار تن است، گفت: با احتساب کشتی‌های حامل کالاهای اساسی در لنگرگاه بندر و پای اسکله، موجودی انبارهای بندرامام به ۵.۷ میلیون تن خواهد رسید. بهروز آقایی، در خصوص تخلیه و بارگیری کالا در بندر […]

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه ذخیره کالا در انبارهای مجتمع بندری امام خمینی سه میلیون و ۵۰۰ هزار تن است، گفت: با احتساب کشتی‌های حامل کالاهای اساسی در لنگرگاه بندر و پای اسکله، موجودی انبارهای بندرامام به ۵.۷ میلیون تن خواهد رسید.

بهروز آقایی، در خصوص تخلیه و بارگیری کالا در بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ۳۳ میلیون تن کالای نفتی و غیر نفتی در بندر امام خمینی (ره) تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: ۱۲ میلیون تن از این حجم کالا شامل کالاهای اساسی از جمله گندم، ذرت، کنجاله سویا، جو، شکر خام و دانه روغنی سویا بوده است که توسط ۲۰۹ فروند کشتی اقیانوس پیما به این مجتمع بندری وارد و تخلیه شدند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه ذخیره کالا در انبارهای مجتمع بندری امام خمینی سه میلیون و ۵۰۰ هزار تن است، گفت: نهاده‌های دامی و غلات، فرآورده‌های نفتی، مواد غذایی، فولاد، محصولات پتروشیمی و مواد اولیه کارخانه‌ها از مهمترین اقلام کالاهای تخلیه و بارگیری شده در بندر امام (ره) است.

وی ادامه داد: از مجموع واردات کالاهای اساسی، تاکنون ۱۰ میلیون تن کالا از بندر امام خمینی (ره) توسط شبکه حمل و نقل زمینی و ریلی به مناطق مختلف کشور حمل شده است.

آقایی با بیان اینکه با تدبیر دولت سیزدهم از ابتدای امسال تاکنون مقدار قابل توجهی کالای اساسی خریداری شده است که به تدریج وارد خواهند شد، گفت: با احتساب کشتی‌های حامل کالاهای اساسی در لنگرگاه بندر و پای اسکله، موجودی انبارهای بندرامام به ۵.۷ میلیون تن خواهد رسید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار