مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان از سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات ، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد خبر داد

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 بهمن 1401 | 22:07 ب.ظ
مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان از سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات ، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد خبر داد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان از سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات ، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد ، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی خوزستان خبر داد. مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بیان کرد: سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات ، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت […]

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان از سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات ، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد ، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی خوزستان خبر داد.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بیان کرد: سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات ، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد به مدت چهار روز از ۲۵ لغایت ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور شرکت های صنعت فولاد کشور و همچنین شرکت های دانش بنیان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خوزستان برگزار خواهد شد.

حسین کهزاد در ادامه گفت: علاوه بر شرکت های دانش بنیان ، مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی هم در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه برقراری ارتباط نزدیک تر با سازندگان است ، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ، برقراری ارتباط نزدیک تر و عمیق تر با سازندگان و شناسایی توانمندی‌های آنها برای ساخت و بومی سازی قطعات مورد نیاز شرکت های فولادی می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به رویداد مهمی که در سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات ، تجهیزات و مواد مصرفی رخ می دهد ، گفت: در این نمایشگاه بخشی از بومی سازی قطعات که در صنعت فولاد شادگان انجام شده است به نمایش گذاشته می شود.

کهزاد در ادامه افزود: همچنین قطعاتی که نیاز به بومی سازی دارند در معرض نمایش قرار می گیرند تا شرکت های توانمند در زمینه ساخت آن ها ، شناسایی شوند.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در پایان با اشاره به انعقاد قرارداد فی مابین شرکت صنعت فولاد شادگان و یکی از شرکت های دانش بنیان در سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات ، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد خبر داد.

گفتنی است ؛ بازدید از سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات ، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد برای عموم آزاد است.

همچنین لازم به ذکر است ، ساعت بازدید از این نمایشگاه ، از ساعت ۱۶ الی ۲۱ می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار