عمر بیشتر آمبولانس‌های خوزستان تمام شده

تاریخ انتشار: دوشنبه 24 بهمن 1401 | 10:02 ق.ظ
عمر بیشتر آمبولانس‌های خوزستان تمام شده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۴۸ دستگاه از مجموع آمبولانس‌های خوزستان از رده خارج شده‌اند.

فرهنگ کره‌بندی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: عمر مفید بیشتر آمبولانس‌های خوزستان تمام شده و فرسوده هستند و با فرسودگی کار می‌کنند.

او در نشست خبری که (۲۳ بهمن‌ماه) در خصوص ارائه خدمات و حمایت‌های اورژانسی در ایام سفر‌های نوروری و راهیان نور برگزار شد، با بیان اینکه در آستانه پایان سال فشار کار بر اورژانس مضاعف خواهد شد، افزود: در شهر‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۱۲۳ پایگاه اورژانس وجود دارد که ۴۵ پایگاه از این تعداد شهری و ۷۸ پایگاه جاده‌ای هستند.

به گفته آقای کره بندی پارسال اورژانس خوزستان بیش از ۹۸ هزار ماموریت انجام داده که ۲۰۳ مورد از این ماموریت‌ها مربوط به اورژانس هوایی بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه در استان خوزستان حدود یک هزار نیروی اورژانس در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، گفت: در آستانه پایان سال علاوه بر ماموریت‌های همیشگی، ماموریت‌های چهارشنبه آخر سال، سفر کاروان‌های راهیان نور و طرح سلامت نوروز ۱۴۰۲ را خواهیم داشت.

کره‌بندی افزود: روزانه یک هزار و ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۱۵ گرفته می‌شود و بیش از ۳۰۰ ماموریت انجام می‌دهیم.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین با اشاره به وضعیت آمبولانس‌های خوزستان یادآور شد: در حال حاضر حدود ۲۳۰ آمبولانس داریم که بیش از ۴۸ دستگاه از این تعداد از رده خارج شده‌اند و مابقی در حال فعالیت هستند.

او گفت: عمر مفید بیشتر آمبولانس‌های خوزستان تمام شده و فرسوده هستند و با فرسودگی کار می‌کنند، اما از نظر ارائه خدمات کمبودی وجود ندارد و همه پایگاه‌های اورژانس آمبولانس دارند. با توجه به این وضعیت باید برای کل پایگاه‌های اورژانس آمبولانس نو خریداری شود یعنی حدود ۱۵۰ آمبولانس نو نیاز داریم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار