رفع موانع خوشه‌های صنعتی در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 بهمن 1401 | 08:55 ق.ظ
رفع موانع خوشه‌های صنعتی در خوزستان استاندار خوزستان: آمادگی رفع موانع خوشه‌های صنعتی را داریم؛ مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان به مدیران انتقال یابند تا در قرارگاه پس از بررسی به صورت آنی برطرف شوند.
 

استاندار خوزستان در ابتدای نشست خوشه‌های صنعتی اظهار داشت: ذهن فعال جوانان ما باید پویایی خود را در ایجاد و توسعه صنایع کوچک مرتبط با بخش‌های بزرگ و صنایع پایین دست نشان دهد.

حسینی محراب با تأکید بر تجمیع خوشه‌های صنعتی مرتبط در کشور و استان بیان داشت: کارگاه‌هایی که محصولات مرتبط تولید می‌کنند باید در یک مکان قرار گیرند و تمامی محصولات در یک سلسله فروش، حمل و نقل و انبار تجمیع شوند.

وی عنوان داشت: فنی و حرفه‌ای آموزش‌های لازم را با نگاه به بوم منطقه ارائه کند.

استاندار خوزستان بر یافتن بازار‌های هدف صادراتی تأکید کرد و افزود: تولید باید بر مبنای تقاضا صورت گیرد؛ اتاق بازرگانی نیز وارد عرصه شود.

حسینی محراب با بیان اینکه ارتباط میان صنعت با دانشگاه‌ها برقرار شود؛ تصریح کرد: هر کسی باید در حد توان خود قدمی را برای پیشرفت استان و کشور بردارد در این صورت هر کدام یک قاسم سلیمانی هستید.

وی ابراز داشت: آمادگی رفع موانع خوشه‌های صنعتی را داریم؛ مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان به مدیران انتقال یابند تا در قرارگاه پس از بررسی به صورت آنی برطرف شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار