اجرای ۳۰۰ هکتار طرح توسعه نخیلات در آبادان

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 بهمن 1401 | 12:00 ب.ظ
اجرای ۳۰۰ هکتار طرح توسعه نخیلات در آبادان مدیر جهاد کشاورزی آبادان از اجرای ۳۰۰ هکتار طرح توسعه نخیلات در این شهرستان خبر داد. حسن دشتی نژاد، با اشاره به اهمیت توسعه نخیلات آبادان اظهار کرد: بحث جایگزینی ارقام بومی خرما در آبادان به منظور توسعه و بهبود وضعیت نخیلات قدیمی این شهرستان در دستور کار قرار دارد. وی با اشاره به اجرای […]

مدیر جهاد کشاورزی آبادان از اجرای ۳۰۰ هکتار طرح توسعه نخیلات در این شهرستان خبر داد.

حسن دشتی نژاد، با اشاره به اهمیت توسعه نخیلات آبادان اظهار کرد: بحث جایگزینی ارقام بومی خرما در آبادان به منظور توسعه و بهبود وضعیت نخیلات قدیمی این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای ۳۰۰ هکتار طرح توسعه نخیلات در آبادان افزود: کشت پاجوش نخیلات در دهستان نوآباد اروندکنار که دارای نخل‌های بی سر و قدیمی است اجرایی خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان عنوان کرد: این طرح به طور مشارکتی با کشاورزان و با هدف توسعه عمران و آبادی این منطقه و ساکن شدن اهالی در این روستا به صورت پرداخت یارانه بلاعوض به ازای کشت هر هکتار به بهره‌بردار اجرایی خواهد شد.

دشتی نژاد ادامه داد: اجرای طرح‌های توسعه نخیلات در آبادان می‌تواند نقطه عطفی در اشتغال‌زایی مردم بومی، توسعه عمران و آبادانی مناطق مرزی و توسعه و رونق کشاورزی منطقه باشد.

وی عنوان کرد: این طرح با نظارت سازمان جهاد کشاورزی و پس از تکمیل مراحل زیرساختی اجرا خواهد شد تا شاهد توسعه و رشد تولید منطقه باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار