مجلس از رونق تولید در شرکت کشت و صنعت هفت تپه حمایت می‌کند

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 بهمن 1401 | 09:49 ق.ظ
مجلس از رونق تولید در شرکت کشت و صنعت هفت تپه حمایت می‌کند نماینده مردم شوش و کرخه گفت: مجلس شورای اسلامی و همچنین مجموعه مدیران ملی و استانی با همه توان از رونق تولید در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حمایت می‌کنند.

محمد کعب عمیر روز یکشنبه افزود: برای رونق تولید، صنعت، کارآفرینی و اقتصاد منطقه همچنین اعتلای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از ظرفیت‌های قانونی مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد شد.

وی به سوء مدیریت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در سال‌های گذشته و قبل از بازگشت آن به بیت المال اشاره کرد و گفت: آرامش فعلی حاکم بر این شرکت حاصل تلاش‌های کارگران، پیگیری‌های بنده و همکارانم در مجلس شورای اسلامی، ورود قوه قضاییه و سایر دلسوزان نظام است.

کعب عمیر با اشاره به رونق تولید در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه عنوان کرد: این شرکت به واسطه مدیریت جهادی و تلاش‌های مضاعف کارگران زحمتکش آن روزهای طلایی خود را سپری می‌کند.

نماینده شوش و کرخه ضمن ابراز گلایه مندی از حاشیه‌های ایجاد شده گفت:‌ بنده و همکارانم در مجلس شورای اسلامی در راستای قانون به طور همه جانبه از رونق تولید، صنعت، کارآفرینی و اقتصاد همچنین اعتلای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حمایت می‌کنیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر لزوم همدلی و همزبانی برای تحقق شعار سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین تاکید و از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خواست ضمن حمایت از مدیران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مسیر را برای افزایش ظرفیت تولید در این مجموعه، اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه هموار کنند.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با حدود پنج هزار کارگر در ۱۵ کیلومتری شوش واقع شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار