انجام بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 اسفند 1401 | 10:01 ق.ظ
انجام بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی خوزستان معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان از انجام ۸ هزار و ۴۷۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان در آذرماه امسال خبر داد.

بهرام جباری به انجام ۸ هزار و ۴۷۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی فعال در سطح خوزستان از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در آذرماه امسال اشاره کرد و گفت: بازرسان اداره کل صمت استان ۶ هزار و ۷۲۷ مورد بازرسی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه بازرسان مجامع امور صنفی نیز یک هزار و ۷۴۶ مورد بازرسی انجام داده اند، افزود: این تعداد بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۶۹۶ پرونده تخلف از سوی بازرسان اداره کل صمت شد.

جباری با بیان اینکه ۸۶ پرونده تخلف از سوی بازرسان مجامع امور صنفی گزارش شده است، ادامه داد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده از سوی بازرسان صنعت، معدن و تجارت ۱۶ میلیارد و ۸۲۳ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۳۲۹ ریال بوده است.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان ارزش ریالی پرونده‌های متشکله از سوی بازرسان مجامع امور صنفی یک میلیارد و ۸۹ میلیون و ۷۵۶ هزار اعلام و اضافه کرد: پرونده‌های تخلف به منظور رسیدگی و صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

این مقام مسئول در پایان از مردم خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی، مراتب را به سامانه شبانه روزی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اطلاع دهند تا نسبت به بررسی موضوع اقدام و با متخلفان برخورد شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار