برخورد قاطع پلیس با خرده‌فروشان موادمخدر در اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 اسفند 1401 | 11:28 ق.ظ
برخورد قاطع پلیس با خرده‌فروشان موادمخدر در اهواز با تلاش ماموران پلیس ، طرح تشدید برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر در اهواز اجرا شد .

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان گفت: در راستای ارتقاء احساس امنیت اجتماعی و تشدید برخورد با خرده فروشان موادمخدر به منظور افزایش رضایتمندی مردمی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد قاطع با خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر در منازل مسکونی “پاستوریزه” و “زویه” شهرستان اهواز توسط پلیس مبارزه با موادمخدر و کلانتری ۱۸ به مرحله اجرا در آمد.

 سرهنگ سعید داراب‌نیا افزود: ماموران پلیس در اجرای این طرح با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ۲ نفر فروشنده موادمخدر را دستگیر و ۱۵ معتاد متجاهر را جمع‌آوری و تحویل مراکز بازپروی دادند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان ۵۰ بسته حشیش و مقادیری موادمخدر صنعتی و آلات و ادوات استعمال موادمخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان با اشاره به اینکه در این طرح ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت موادفروشان توقیف شدند، بیان کرد: در این ارتباط یک باب منزل و پاتوق فروش موادمخدر مهروموم شد.

سرهنگ داراب‌نیا با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: هرگونه موارد مشکوک در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد خلافکار را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار