از میدان خدمت تا میدان قهرمانی/ برد شیرین جهادگران خوزستان در مسابقات فوتسال کشوری

تاریخ انتشار: جمعه 5 اسفند 1401 | 21:28 ب.ظ
از میدان خدمت تا میدان قهرمانی/ برد شیرین جهادگران خوزستان در مسابقات فوتسال کشوری مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با تبریک قهرمانی تیم فوتسال جهادگران استان در رقابت های کشوری از روحیه جهادی پهلوانی و نشاط در این مسابقات گفت.  سرهنگ سید اسلام موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: در این روز خجسته که مزین به میلاد با سعادت سرور و […]

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با تبریک قهرمانی تیم فوتسال جهادگران استان در رقابت های کشوری از روحیه جهادی پهلوانی و نشاط در این مسابقات گفت.

 سرهنگ سید اسلام موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: در این روز خجسته که مزین به میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و روز پاسدار است به یمن این روز مقدس، تیم فوتسال جهادگران استان خوزستان توانست در مسابقات کشوری به مرحله فینال صعود کند.

سرهنگ موسوی اظهار کرد: این دوره از مسابقات که به یاد شهدای جهادگر برگزار شده است، در راستای ایجاد شور و نشاط و همدلی دوستانه بین نیروهای جهادی و مخلص برپا گردیده است.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که تیم فوتسال جهادگران بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان که از میدان جهاد و خدمت مومنانه در میدان ورزش و مسابقات حضور پیدا کرده در این دوره از مسابقات جام سربلندی را بالای سر بردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار