جلسه هماهنگی استقبال از نوروز و بهار ۱۴۰۲ شهرداری اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: شنبه 6 اسفند 1401 | 08:03 ق.ظ
جلسه هماهنگی استقبال از نوروز و بهار ۱۴۰۲ شهرداری اهواز برگزار شد رضا امینی شهردار اهواز در جلسه هماهنگی استقبال از بهار و نوروز۱۴۰۲ که شب گذشته چهارم اسفندماه با حضور معاونین، مدیران مناطق و سازمانهای تابعه برگزار شد، در خصوص ساماندهی و فضاسازی معابر و میادین سطح شهر و اجرای برنامه های فرهنگی ویژه ایام نوروز و آغاز سال نو دستوراتی را صادر کرد. وی با […]

رضا امینی شهردار اهواز در جلسه هماهنگی استقبال از بهار و نوروز۱۴۰۲ که شب گذشته چهارم اسفندماه با حضور معاونین، مدیران مناطق و سازمانهای تابعه برگزار شد، در خصوص ساماندهی و فضاسازی معابر و میادین سطح شهر و اجرای برنامه های فرهنگی ویژه ایام نوروز و آغاز سال نو دستوراتی را صادر کرد.

وی با اشاره به هدف از تشکیل این ستاد افزود: هر سازمانی طبیعتا خدماتی را در ایام نوروز به شهروندان ارائه می‌دهد که باید به نحو احسن و با نظارت کامل انجام شود تا در پی آن شاهد رضایت حداکثری شهروندان و میهمانان نوروزی باشیم و تمام تلاش و تمرکزمان از امروز بر این مهم خواهد بود.

شهردار اهواز گفت: نصب اِلمان‌های ویژه نوروز، نورپردازی و بهسازی آب نماها و میدان های سطح شهر و نور پردازی پل ها برای زیباسازی شهر با هدف استقبال از نوروز ۱۴۰۲ نیز در دستورکار شهرداری قرار دارد.

امینی عنوان کرد: رنگ‌آمیزی جداول، شست و شوی معابر و میادین، تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی ورودی و خروجی شهر و پارک‌ها و به‌ روز رسانی روشنایی‌های پارک و جاده های ساحلی از جمله برنامه‌های ستاد استقبال از بهار شهرداری اهواز است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار