حال عمومی دانش آموزان هفتکلی خوب است

تاریخ انتشار: یکشنبه 14 اسفند 1401 | 10:27 ق.ظ
حال عمومی دانش آموزان هفتکلی خوب است مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان: حال عمومی دانش آموزان دبیرستان هاجر هفتکل خوب و پایدار است.

مسعود حمیدی نژاد در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان درخصوص مسمومیت دانش آموزان دبیرستان دخترانه هاجر در هفتکل گفت: بلافاصله پس از وقوع حادثه و اطلاع از آن، به منظور حفظ سلامت دانش آموزان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان به موضوع کرد.

وی به پیگیری موضوع از سوی مرکز بهداشت هفتکل و استان خوزستان اشاره کرد و افزود: به لطف خداوند هیچدام از دانش آموزان مشکل حادی ندارند و در بازدیدی که از بیمارستان رازی و امام خمینی اهواز انجام شد، حال عمومی آن‌ها پایدار است و مشکلی خاصی نیست.

حمیدی نژاد با بیان اینکه دلیل مسمومیت دانش آموزان از طریق مراجع مربوط درحال بررسی و پیگیری است، ادامه داد: پس از اینکه در سایر استان‌های کشور مسمومیت دانش آموزان رخ داد، جلسه‌هایی با مدیران مدارس و اداره‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها برگزار کردیم و نکاتی ارائه شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: همه تلاش خود را برای جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث به کار گرفته ایم، اما براساس موضوع‌های مطرح شده از سوی وزارت بهداشت که ممکن است مسموم کننده‌ها از طریق هوا اتفاق بیفتد، کنترل آن دشوار است، ولی مراقبت‌ها افزایش یافته و مدیران و روسای شهرستان‌ها توجیه شده اند، ضمن اینکه پیگیری‌ها بطور جدی ادامه دارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار