بیش از ۶۰ المان نوروزی در شهراهواز نصب می‌شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 اسفند 1401 | 10:18 ق.ظ
 بیش از ۶۰ المان نوروزی در شهراهواز نصب می‌شود به گزارش اداره ارتباطات سازمان زیباسازی شهرداری اهواز بمناسبت عید نوروز ۱۴۰۲ بیش از ۶۰ المان نوروزی در شهراهواز نصب می‌شود. سجاد حیدری سرپرست سازمان زیباسازی با تایید خبر فوق گفت: این سازمان به مناسبت فرارسیدن عید نوروز اقداماتی در خصوص اجرای طرح زیباسازی شهر اهواز که شامل نصب المان های نوروزی می باشد را […]

به گزارش اداره ارتباطات سازمان زیباسازی شهرداری اهواز بمناسبت عید نوروز ۱۴۰۲ بیش از ۶۰ المان نوروزی در شهراهواز نصب می‌شود.

سجاد حیدری سرپرست سازمان زیباسازی با تایید خبر فوق گفت: این سازمان به مناسبت فرارسیدن عید نوروز اقداماتی در خصوص اجرای طرح زیباسازی شهر اهواز که شامل نصب المان های نوروزی می باشد را در دستور کار قرار داده است که از این تعداد ۲۰عدد المان جدید و ۴۰ عدد المان نوسازی و رنگ آمیزی شده از سال قبل می باشند.

وی دراین خصوص افزود: با قرار گرفتن در آستانه بهار و عید باستانی نوروز، نشاط و ارتقای روحیه شهروندان به عنوان یک ضرورت مطرح می شود و سازمان نیز به عنوان متولی المان ها و زیباسازی شهری در صدد است با اجرا و نصب این عناصر، فضاهای عمومی شهر را بری فرارسیدن نوروز آماده کند.

المان های سفره هفت سین، ماهی، کلمه نوروزتان پیروز، چمدان های نوروزی و… از موضوعات المان های نوروزی در سطح شهر اهوازاست.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار