بازدید شهردار اهواز از آخرین وضعیت خیابان های سطح منطقه ۶

تاریخ انتشار: شنبه 19 فروردین 1402 | 08:06 ق.ظ
بازدید شهردار اهواز از آخرین وضعیت خیابان های سطح منطقه ۶ رضا امینی شهردار کلان شهر اهواز به همراه جمعی از مدیران شهری و در ادامه بازدیدهای روزانه خود از مناطق هشتگانه از آخرین وضعیت آسفالت سطح منطقه شش و روکش آسفالت خیابانهای سروش، آزادی و بهداشت واقع در این منطقه بازدید کرد.  در این بازدید شهردار اهواز با تاکید بر توجه به مناطق محروم و […]

رضا امینی شهردار کلان شهر اهواز به همراه جمعی از مدیران شهری و در ادامه بازدیدهای روزانه خود از مناطق هشتگانه از آخرین وضعیت آسفالت سطح منطقه شش و روکش آسفالت خیابانهای سروش، آزادی و بهداشت واقع در این منطقه بازدید کرد.

 در این بازدید شهردار اهواز با تاکید بر توجه به مناطق محروم و اولویت بخشیدن به عمران این منطقه در ارتباط با مشکلات و تنگناهای موجود در این محلات با ساکنان و اهالی این مناطق گفتگو کرد .

امینی در ادامه با اشاره بر ضرورت ساماندهی و لزوم محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار که بارها بر آن تاکید شده است، بیان داشت: راه اندازی پروژه های عمرانی و زیر ساختی طی یک برنامه ریزی صحیح و هدفمند و ارائه خدمات رفاهی در جهت رفع مشکلات ناشی از کمبود امکانات در این مناطق موجب پیشرفت روند توسعه به صورت یکپارچه می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار