اجرای طرح ریشه یابی فالت و احیای مانیتورینگ فلپ گیت واحدهای نیروگاه مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: سه شنبه 5 اردیبهشت 1402 | 09:51 ق.ظ
اجرای طرح ریشه یابی فالت و احیای مانیتورینگ فلپ گیت واحدهای نیروگاه مسجدسلیمان مدیر عامل سد و نیروگاه مسجد سلیمان از اجرای طرح ریشه یابی فالت و احیای مانیتورینگ فلپ گیت واحد های نیروگاه مسجدسلیمان خبرداد.

افشین قلی پور” گفت: ریشه یابی فالت، تکنیک اصلی در نگهداری و تعمیرات اصلاحی می باشد و پایداری سیستم را در کمترین زمان و بهینه ترین هزینه به بالاترین میزان قابلیت اطمینان سوق می دهد.بکارگیری تحلیل و ریشه یابی فالت، روش اصلی در نگهداری و تعمیرات نیروگاه مسجد سلیمان می باشد و در این راستا و به کمک این تکنیک، عیوب طرح قبلی از ناحیه ابزار دقیق  و مانیتورینگ فلپ گیت واحد ها برطرف شده است. به نحوی که لاجیک تریپ فلپ گیت واحد ها را مجهز به سیگنال ناظر  و صحت سنج کرده است و از تریپ های غیر واقعی واحد ها جلوگیری می نماید.

 وی افزود: مانیتورینگ آنالوگ، پارامتر فشار هیدرولیک به عنوان پارامتر شاخص و تاثیر آن به عنوان ناظر در لاجیک تریپ، چکیده ریشه یابی فالت در بررسی و تحلیل تریپ های غیر واقعی واحد ها از ناحیه تجهیز فلپ گیت می باشد.

قلی پور ادامه داد: فلپ گیت ها، دریچه هایی با مکانیزم لولایی هستند که در مسیر خروجی آب واحد های آبی نصب می شوند و جهت ایزوله کردن واحد از مسیر پائین دست رودخانه و در امور تعمیراتی استفاده می شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار