فرسودگی ۹۰ درصد تاکسی‌های ناوگان تاکسیرانی اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 21 خرداد 1402 | 08:25 ق.ظ
فرسودگی ۹۰ درصد تاکسی‌های ناوگان تاکسیرانی اهواز مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز: ۹۰ درصد تاکسی‌ها در این کلانشهر فرسوده هستند و نوسازی ناوگان با جدیت درحال پیگیری است.

امیر صفی خانی در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان درخصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی گفت: ۹۰ درصد تاکسی‌ها معادل یکهزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو در اهواز فرسوده هستند و نوسازی آن نیازمند عزم مسئولان و دستگاه‌های مربوط در سطح استان است.

وی به اتفاق‌های خوب در ۳ ماه پایانی سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: در تفاهم نامه‌ای که با کمیته امداد امام خمینی خوزستان منعقد شد، ۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ۴ درصد با بازپرداخت ۷ ساله به رانندگان تاکسی اعطا شد و در تیرماه امسال شاهد ورود ۴۱ دستگاه تاکسی سمند سورن پلاس دوگانه سوز به ناوگان حمل و نقل عمومی خواهیم بود.

صفی خانی اعطای تسهیلات قرض الحسنه به رانندگان تاکسی را حلقه مفقوده نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در همه کلانشهر‌ها به عنوان راهکار اصلی عنوان کرد و ادامه داد: رانندگان تاکسی جزو اقشار زحمتکش جامعه هستند که باتوجه رآمدی که دارند، لازم است به آن‌ها تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت بلندمدت اعطا شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز اضافه کرد: برای حمایت از رانندگان و نوسازی ناوگان تاکسیرانی کار‌های خوبی در سال ۱۴۰۱ انجام شد و باتوجه به اینکه در ۱۰ سال اخیر فقط ۲۲۰ دستگاه در اهواز نوسازی شده اند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار