ارائه بیش از ۷۰۰ رزومه و سند مرتبط با جوانی جمعیت در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 خرداد 1402 | 09:47 ق.ظ
ارائه بیش از ۷۰۰ رزومه و سند مرتبط با جوانی جمعیت در خوزستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوستان از ارائه بیش از ۷۰۰ رزومه و سند مرتبط با جوانی جمعیت در خوزستان خبر داد. مریم مراداسکندری در رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت که امروز (۲۳ خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: طبق ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت، ستادهای جمعیت استانی و کشوری مکلف هستند […]

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوستان از ارائه بیش از ۷۰۰ رزومه و سند مرتبط با جوانی جمعیت در خوزستان خبر داد.

مریم مراداسکندری در رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت که امروز (۲۳ خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: طبق ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت، ستادهای جمعیت استانی و کشوری مکلف هستند هر سال در هفته جمعیت رویداد جایزه جوانی جمعیت را اجرا کنند.

وی افزود: برای اجرای این برنامه از سال ۱۴۰۰، تاکنون دستگاه‌های اجرایی در حال اجرای وظایف خود هستند. در چند نوبت ابلاغیه‌ها به دستگاه‌های اجرایی و در سطح عمومی شهر داده شد اما حقیقت امر این است که این برنامه زیاد حمایت نشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوستان گفت: تاکنون ۶۰ سند اجرایی و ۵۰ برنامه جانبی از دستگاه‌های مختلف به دبیرخانه ستاد جوانی جمعیت رسیده است که طبق شاخص‌هایی که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده بود، داوری شدند و نفرات برگزیده در هر شاخص مشخص شده است.

مراداسکندری بیان کرد: از هر شاخص سه برگزیده برای ستاد ملی جوانی جمعیت انتخاب کردیم که داوری انجام شد و منتخبانی از سراسر کشور داشتیم. برای تقدیر از برگزیدگان این رویداد در خوزستان نیز این مراسم برگزار شده است.

وی افزود: جمع‌بندی اقدامات دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی در بحث جوانی جمعیت در اسفندماه امسال انجام و رویداد سال آینده در اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود. همچنین امروز همایش تجلیل از زنان تاثیرگذار برگزار شد. در این راستا بیش از ۵۰۰ سند رزومه به دبیرخانه ستاد جوانی جمعیت و بیش از ۲۰۰ سند به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ارسال شده که رزومه‌ها بررسی و در چند حوزه برگزیدگانی داریم که از آن‌ها تجلیل می‌شود.

مراداسکندری با بیان اینکه امیدواریم نسل مهدوی و منتظر ظهور امام زمان (عج) تحویل جامعه دهیم، افزود: بر اساس ماده ۳ و ۴ قانون جوانی جمعیت مقرر شده است به خانواده‌های دارای فرزندان سه قلو و چهار قلو زمین داده شود که با پیگیری استانداری خوزستان این اتفاق رقم خورده و امروز سند زمین ۱۶ خانواده به آن‌ها تقدیم می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار