انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان فنی وحرفه‌ای و دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 خرداد 1402 | 11:38 ق.ظ
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان فنی وحرفه‌ای و دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با هدف توانمندسازی مهارتی دانشجویان خبر داد. شهرام ملایی‌هزاروندی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان اظهار کرد: از مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به انجام تمهیدات لازم برای استقرار کارگاه‌های […]

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با هدف توانمندسازی مهارتی دانشجویان خبر داد.

شهرام ملایی‌هزاروندی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان اظهار کرد: از مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به انجام تمهیدات لازم برای استقرار کارگاه‌های مهارت‌آموزی در محل سراها و مجتمع‌های مسکونی دانشجویی تحت عنوان “سرای مهارت‌آموزی” با بهره‌گیری از ظرفیت مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد اشاره کرد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای برای توانمندسازی حرفه‌ای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی، بهره‌مندی دانشجویان از طرح مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار و حمایت مادی و معنوی از مسابقات ملی و آزاد مهارت نیز از تعهدات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان عنوان کرد: استقرار کارگاه‌های مهارت‌آموزی در محل خوابگاه‌ها و مجتمع‌های اسکان دانشجویی تحت عنوان سرای مهارت آموزی، تمدید مجوز و پشتیبانی فنی و تخصصی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی، همکاری با دانشگاه در راستای بهره‌برداری دانشجویان از “طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار و صدور گواهینامه مهارت برای دانشجویان پذیرفته شده در آزمون‌های پایان دوره و آزمون‌های ادواری در قالب این تفاهم‌نامه انجام خواهد شد.

ملایی‌هزاروندی یادآور شد: با توجه به تاکید استاندار خوزستان مبنی بر تمرکز بر ایجاد اشتغال مبتنی بر مشارکت‌های مردمی و اجرای طرح‌های اشتغال‌زا در حوزه کشاورزی و صنایع جانبی سویاز اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، رویکرد آموزش مهارتی در روند اجرای طرح‌های اشتغال‌زا در حوزه کشاورزی پیگیری می‌شود. اعتبار این تفاهم‌نامه از تاریخ امضاء به مدت پنج سال است و تمدید آن با توافق طرفین امکان‌پذیر خواهد بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار