احداث ۳ بیمارستان صحرایی در مرزهای خوزستان در اربعین

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 خرداد 1402 | 09:19 ق.ظ
احداث ۳ بیمارستان صحرایی در مرزهای خوزستان در اربعین معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان اقدامات انجام شده برای استقبال از زوار اربعین حسینی را تشریح کرد. ولی الله حیاتی دیروز (۲۸ خرداد) در نشست ستاد اربعین حسینی استان که با حضور رئیس ستاد اربعین کشور برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته یک میلیون و ۳۰ هزار نفر از مرزهای استان راهی مراسم اربعین […]

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان اقدامات انجام شده برای استقبال از زوار اربعین حسینی را تشریح کرد.

ولی الله حیاتی دیروز (۲۸ خرداد) در نشست ستاد اربعین حسینی استان که با حضور رئیس ستاد اربعین کشور برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته یک میلیون و ۳۰ هزار نفر از مرزهای استان راهی مراسم اربعین شدند که به جز ۳۵۰ هزار اتباع خارجی، ٢٣ درصد از مرز شلمچه و ١٣ درصد از مرز چزابه عبور کردند.

وی با اشاره به برگزاری ۱۲ جلسه استانی اربعین نیز افزود: ۱۵ هزار متر مربع سایبان هم در مرز چزابه و هم در مرز شلمچه است که جهت رفاه حال زایران تجهیز می شود. ۳۱ میلیون و ۹۵ هزار تعداد بطری آب، هزار و ۵۲۰ چشمه حمام و سرویس بهداشتی، تامین حمل و نقل زوار به میزان ۲ هزار و ۹۵۰ دستگاه اتوبوس جهت رفت و آمد زایران از مبادی تا مرزها، احداث ۶۰۸ سکوی آب سردکن و ۵١٠٠ متر مکعب سردخانه، میزان تعهدات در مرزهای استان است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: همچنین ۳ بیمارستان صحرایی توسط ستاد نیروهای مسلح، سپاه و ارتش و ۱۷ درمانگاه و تجهیزات درمانی جهت رفاه حال زائران مستقر خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار