دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو در اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 خرداد 1402 | 09:26 ق.ظ
دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو در اهواز سارق حر فه‌ای محتویات داخل خودرو در اهواز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو درسطح شهر اهواز، پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ حسین زلقی افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌هایی که در مناطق خلوت و بدون نور کافی پارک شده و از امنیت پایینی برخوردار بودند، در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و لوازم و محتویات داخل خودرو را به سرقت می‌برد.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری ۲۴ اهواز با گشت زنی فعال و هدفمند هویت سارق را درحین سرقت از خودرو‌های پارک شده شناسایی و طی عملیاتی پلیسی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز بیان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۳۱ عدد ضبط صوت خودرو، ۲ عدد زاپاس خودرو و مقادیری آلات استعمال مواد مخدر کشف و همچنین خودروی بکار رفته در امر سرقت نیز توقیف شد.

سرهنگ زلقی با اشاره به اعتراف متهم به ۳۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار