رفع موانع تولید در راستای حمایت از تولید

تاریخ انتشار: دوشنبه 5 تیر 1402 | 09:30 ق.ظ
رفع موانع تولید در راستای حمایت از تولید رئیس سازمان صمت خوزستان بر همکاری بیشتر بانک‌های استان به منظور حل مشکل نقدینگی واحد‌های تولیدی و صنعتی تاکید کرد.

،حمیدرضا فلاح ، با اشاره به اهمیت رفع موانع تولید در راستای حمایت از تولید اظهار کرد: تلاش‌های بسیاری در قالب برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای حل و پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی استان انجام شده است تا بتوان از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان برای حل این مشکلات استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکید دولت سیزدهم بر رفع موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی است، افزود: در سال گذشته بیش از ۸۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان عملیاتی شده و ۲۰ درصد دیگر نیز در مرحله اجرا است.

رییس سازمان صمت خوزستان با بیان اینکه مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است، گفت: مساله رفع موانع تولید و بازگشت واحد‌های راکد به چرخه تولید فقط باید براساس کار کارشناسی انجام شود.

فلاح ادامه داد: زمانی باید مصوبات این ستاد را اجرایی کرد که اقدامات کارشناسی برای بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی انجام شده باشد، زیرا در غیر این صورت ممکن است کار توجیه اقتصادی نداشته باشد و مشکلات به صورت مقطعی حل شود.

وی با اشاره به اینکه باید توان ستاد تسهیل استان به منظور اثرگذاری بیشتر در حل مشکلات واحد‌های تولیدی استان بیشتر شود، افزود: ستاد تسهیل در خوزستان باید با قدرت و توان بیشتری از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو این ستاد برگزار شود تا شاهد حل مشکلات واحد‌های بیشتری در استان باشیم.

فلاح عنوان کرد: اغلب واحد‌های صنعتی استان در بخش نقدینگی با چالش مواجه هستند و باید برای حل این چالش جدی واحد‌های تولیدی استان با توجه به شرایط اقتصادی کشور، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها همراهی بسیار بیشتری داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این زمینه و به منظور حل چالش‌های نقدینگی واحد‌های تولیدی استان، بانک‌ها به عنوان عضو ستاد تسهیل استان لازم است تا همکاری بیشتری داشته باشند و نسبت به اجرای مصوبات این ستاد اقدام کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار