شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان تردد روستاییان منطقه سلیران نرگسی را سهولت بخشید

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 تیر 1402 | 08:25 ق.ظ
شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان تردد روستاییان منطقه سلیران نرگسی را سهولت بخشید عملیات تکمیل ابنیه فنی ( ۱۰ دستگاه پُل ) در جاده دسترسی روستاییان منطقه سلیران نرگسی بخش عنبر شهرستان مسجدسلیمان به اتمام رسید.

عملیات تکمیل ابنیه فنی ( ۱۰ دستگاه پُل ) در جادهدسترسی روستاییان منطقه سلیران نرگسی بخش عنبر شهرستان مسجدسلیمان به اتمام رسید.

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام خبر بالا اظهار داشت: این اقدام با موافقت مهندس هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در پی درخواست اداره امور عشایر شهرستان مسجدسلیمان مبنی بر نامناسب بودن وضعیت جاده دسترسی روستاییان و عشایر مستقر در منطقه سلیران نرگسی و انجام گرفت.

مهرداد آقا‌بیگی افزود: این پروژه در قالب عمل به تعهدات اجتماعی این شرکت به مجاوران تأسیسات صنعت نفت و با هزینه ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و در مدت زمان ۴ ماه و با احداث و تکمیل ۱۰ دستگاه پل کوچک و نیمه کاره به اتمام رسید.

وی افزود : برای تکمیل این پل‌ها، اجرای دیوار و جان‌پناه، دال، بالشتک، عملیات سنگ کاری و خاکریزی دو طرف پل پیش بینی و انجام شد.

با این اقدام مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، دسترسی عشایر و روستاییان این منطقه تسهیل و ایمن گردید. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار