ممانعت از برداشت غیر مجاز آب در شبکه های آبیاری کارون بزرگ

تاریخ انتشار: شنبه 10 تیر 1402 | 11:08 ق.ظ
ممانعت از برداشت غیر مجاز آب در شبکه های آبیاری کارون بزرگ مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ از اقدامات صورت گرفته جهت ممانعت از برداشت آب وکشت غیرمجاز شلتوک در فصل تابستانه سال جاری در شبکه های آبیاری تحت پوشش این شرکت خبر داد.

بهرام جعفری گفت: با توجه به ابلاغ مصوبات شورای کشاورزی استان خوزستان (مورخ ۲۹/۳/۱۴۰۲) و اعلام ممنوعیت کشت شلتوک در شبکه های آبیاری مدرن، ضمن هماهنگی با معاونت شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان و برنامه ریزی صورت گرفته، این شرکت اقدام به پلمپ و خشک بند نمودن دریچه های برداشت کننده غیر مجاز آب در شبکه های آبیاری میانآب و شمال شرق اهواز به منظور جلوگیری از کشت غیر مجاز شلتوک کرده است.

وی افزود: این اقدام با هدف تأمین آب مطمئن و پایدار کشت های مجاز، جلوگیری از برداشت غیر مجاز کشت ممنوعه شلتوک و رعایت الگوی کشت مصوب شورای کشاورزی استان خوزستان صورت پذیرفت.

گفتنی است علاوه بر مدیریت و کنترل شبانه روزی برنامه نوبت بندی توزیع آب،  تا کنون نسبت به پلمپ ۱۸ دریچه در شبکه آبیاری میانآب و ۸ دریچه در شبکه آبیاری شمال شرق اهواز توسط کارکنان واحدهای تعمیرات و بهره برداری این شرکت اقدام شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار