دستگیری سرکرده سارقان مسلح جاده‌ای محور اهواز – شوش

تاریخ انتشار: شنبه 17 تیر 1402 | 09:17 ق.ظ
دستگیری سرکرده سارقان مسلح جاده‌ای محور اهواز – شوش رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری سرکرده سارقان مسلح جاده‌ای محور اهواز – شوش خبر داد. سرهنگ سیروس دریکوند در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای از یک دستگاه خودرو در محور اهواز – شوش، از همان لحظات اولیه تیم‌های عملیاتی پلیس‌ برای شناسایی و دستگیری سارقان کار […]

رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری سرکرده سارقان مسلح جاده‌ای محور اهواز – شوش خبر داد.

سرهنگ سیروس دریکوند در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای از یک دستگاه خودرو در محور اهواز – شوش، از همان لحظات اولیه تیم‌های عملیاتی پلیس‌ برای شناسایی و دستگیری سارقان کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان شوش و پلیس‌ آگاهی خوزستان با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی پس از ۴۸ ساعت محل اختفای سرکرده سارقان مسلح به هویت “س – ص” را در شهرستان شوش شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان با اشاره به کشف بخشی از اموال مسروقه در منزل متهم، گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد مجرم به اتهام یک فقره قتل در اردیبهشت ماه سال جاری متواری بوده است.

دریکوند با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی شده و تلاش برای دستگیری سایر همدستان این مجرم به صورت ویژه ادامه دارد، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار