یکهزار و ۷۰۰ تاکسی در اهواز نیازمند نوسازی

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 تیر 1402 | 11:44 ق.ظ
یکهزار و ۷۰۰ تاکسی در اهواز نیازمند نوسازی فرسودگی ناوگان تاکسیرانی و کمبود تاکسی‌های درون شهری در اهواز سبب گلایه شهروندان شده است.

اهواز یکی از کلانشهر‌های کشور به شمار می‌رود که باوجود گرمای زیاد و وقوع شرجی و مسافت طولانی مسیرها، کمبود شدید تعداد تاکسی‌های درون شهری، فرسودگی ناوگان سبب نارضایتی شهروندان شده است.

مسافران از نداشتن سیستم سرمایشی، شرایط نامناسب خودروها و کمبود تاکسی و معطلی برای رسیدن به مقصد و رانندگان نیز از نداشتن شرایط برای نوسازی خودروها گلایه دارند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی اهواز در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان در رابطه با پیگیری مشکلات ناوگان تاکسیرانی این کلانشهر گفت: باتوجه به آغاز کار‌های نوسازی ناوگان در ۳ ماه پایانی پارسال، ۲۲۰ میلیون تومان تسهیلات با همکاری کمیته امداد امام خمینی خوزستان به رانندگان دارای شرایط اعطا شده است.

امیر صفی خانی افزود: مراحل اداری خریداری و واگذاری ۴۰ دستگاه تاکسی جدید درحال انجام است و به زودی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهند شد.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۷۰۰ دستگاه تاکسی در اهواز نیاز به نوسازی دارند، ادامه داد: تاکنون ۸۰ فقره معرفی نامه رانندگانی که در سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده اند، برای اعطای ۲۸۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۷ ساله و سود ۴ درصد به کمیته امداد استان ارسال شده است و پس از واریز هزینه به حساب ایران خودرو، مراحل واگذاری تاکسی‌های جدید انجام می‌شود.

صفی خانی در ادامه به ساخت و راه اندازی دومین پایانه تاکسی پس از ۲۰ سال در اهواز اشاره و اضافه کرد: کار‌های زیرسازی این پایانه که در خیابان نادری، نبش خیابان ادهم قرار دارد، به پایان رسیده و عملیات آسفالت آن در این هفته به پایان می‌رسد و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گفته این مقام مسئول؛ این پایانه به نام شهید مدافع حرم سجاد باوی، شهید شاخص سازمان تاکسیرانی اهواز مزین خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار