تلاش برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 24 تیر 1402 | 08:37 ق.ظ
تلاش برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در خوزستان استاندار خوزستان: اراده‌ای که دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در شهرستان‌ها به کار گرفته در حال ثمر دادن است.

علی اکبر حسینی محراب،  استاندار خوزستان امروز جمع در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان هفتکل د جمع خبرنگاران گفت  در این سفر مشکلات و مسائل مدنظر مردم احصا شد و هم فکری‌های لازم در راستای حل این مسائل صورت گرفت.

افتتاح فرهنگسرای پردیس هفتکل

وی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح فرهنگسرای پردیس شهرستان هفتکل ادامه داد: طرح  فرهنگسرای پردیس طی سالیان طولانی به تاخیر افتاده بود،  اما با تلاش مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی این فرهنگسرا افتتاح شد.

حسینی محراب با اشاره به رشد هنری جوانان شهرستان هفتکل عنوان داشت: شعر،  تئاتر،  موسیقی و سایر هنر‌ها در شهرستان هفتکل پیشرفت بسیار خوبی داشته است؛  امیدواریم که جوانان شهرستان بتوانند در اوقات فراغت خود از این فرهنگسرا استفاده کنند.

پیگیری طرح نهضت ملی مسکن هفتکل

استاندار خوزستان به بازدید امروز از طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان هفتکل اشاره داشت و گفت: با توجه به نیاز جامعه به مسکن و کمبود زمینی که در شهرستان وجود دارد،  بحث‌های جدی صورت گرفت؛  وزارت نفت زمین بسیار خوبی را در این منطقه دارد وبنا شد تا از این زمین برای رشد مسکن در مقطع کنونی استفاده شود؛  هماهنگی و پیگیری‌های لازم برای این امر با وزارت دفاع و نفت در اهواز و تهران انجام خواهد شد.

حسینی محراب افزود: در جلسه شورای اداری تمام مسائل و مشکلات شهرستان هفتکل مطرح شد و هم فکری‌های لازم برای رفعآن‌ها با حضور مسئولان ذی ربط صورت گرفت.

افتتاح طرح تاسیسات آبرسانی شهید حسینی رامهرمز

وی ادامه داد: پس از اقامه نماز جمعه به شهرستان رامهرمز جهت افتتاح یکی دیگر از طرح‌های به تاخیر افتاده سفر کردیم که طی آن تاسیسات آبرسانی شهید امید حسینی افتتاح شد؛ اراده‌ای که دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در شهرستان‌ها به کار گرفته در حال ثمر دادن است با این افتتاح ۴۰ درصد از آب شرب مردم رامهرمز تامین می‌شود و نوید بسیار خوبی است که آب مناسب با EC اندک در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

افتتاح پل بزرگ باند دوم کمربندی جدید رامهرمز _بهبهان 

استاندار خوزستان با اشاره به افتتاح پل بزرگ باند دوم کمربندی جدید رامهرمز– بهبهان گفت: پیش از افتتاح، یکی از دهانه‌های پل مورد استفاده قرار می‌گرفت و مشکلات بسیاری را ایجاد کرده بود با افتتاح این پل جاده به صورت دو طرفه در اختیار عموم قرار می‌گیرد و معضل ترافیک در این منطقه نیز برطرف خواهد شد.

توسعه بخش کشاورزی رامهرمز

حسینی محراب در تشریح بازدید از زنجیره مرغ و تخم مرغ بخش خصوصی افزود: با اجرای این طرح اشتغال بسیار خوبی درشهرستان ایجاد شده است و امیدواریم که با توسعه آن جوانان بیشتری بتوانند وارد بازار کار شوند.

وی ضمن اشاره به بازدید از باغ نخیلات (بخش خصوصی) رامهرمز ادامه داد: شهرستان رامهرمز می‌تواند در زمینه نخیلات، گلخانه، سبزیجات و صیفی جات میان شهر‌های شمالی استان به قطب کشاورزی تبدیل شود و اشتغال خوبی را در این زمینه ایجاد کند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه رقم خوبی در طرح بزرگ ۵۵۰ هزار هکتاری برای شهرستان رامهرمز در نظر گرفته شده است؛ تصریح کرد: امیدواریم که با طرح‌هایی که در این شهرستان دنبال می‌شود بتوانیم رامهرمز را به شهری پویا‌تر و زنده‌تر تبدیل کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار