صرفه جویی بیش از ۴۸ میلیون کیلووات ساعت برق در اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 3 مرداد 1402 | 09:53 ق.ظ
صرفه جویی بیش از ۴۸ میلیون کیلووات ساعت برق در اهواز مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز : بیش از ۴۸ میلیون کیلووات ساعت انرژی برق در کلانشهر اهواز صرفه جویی شده است.

عبدالحمید عباس شیاری با اشاره به اینکه این میزان صرفه جویی با همکاری شهروندان طی ۲ ماه خرداد و تیر امسال محقق شد گفت: با اطلاع رسانی وسیع در بخش‌های ارتباطات این شرکت و همکاری شهروندان، صاحبان کسب و کار، صنعت، کشاورزی و استانداری این میزان صرفه جویی ثبت شده است.

 

وی افزود: علیرغم افزایش دما طی ماه‌های اخیر و استفاده از سیستم‌های سرمایشی شاهد همکاری خوب شهروندان اهوازی بودیم که ۱۲۴ هزارو ۱۶۹مشترک برق مشمول پاداش صرفه جویی در مصرف شدند.

شیاری ادامه داد: براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت نیرو، مشترکانی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف برق خود را کاهش دهند مشمول دریافت پاداش خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز در توصیه به مشترکین برق کلانشهر اهواز گفت: در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف که از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و نیز غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ می‌باشد از لوازم غیرضروری مانند جاروبرقی، لباسشویی، اتو و … استفاده نکنند.

از ابتدای آغاز طرح پاداش به مشترکان خوش مصرف این شرکت تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲بیش از ۱۱۲ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی پرداخت شده است.

امور برق شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون زیرنظر شرکت توزیع برق اهواز است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار