کشف کارگاه غیر مجاز بسته بندی آلایش مرغ در اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 مرداد 1402 | 09:29 ق.ظ
کشف کارگاه غیر مجاز بسته بندی آلایش مرغ در اهواز کارگاه غیر مجاز بسته بندی آلایش مرغ در یکی از سردخانه‌های شهرستان اهواز کشف شد.
 

سرپرست اداره دامپزشکی اهواز با اعلام این خبر گفت: طی بازدید‌های بهداشتی کارشناسان دامپزشکی اهواز از سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی، یک کارگاه غیر مجاز بسته بندی آلایش مرغ که سردخانه نگهداری فرآورد‌های خام دامی در حال فعالیت بود کشف شد.

مرتضی قریشی افزود: در این کارگاه غیر مجاز اقداماتی از قبیل بسته بندی آلایش مرغ تازه، چاپ و الصاق لیبل جعلی و انجماد آلایش‌های مرغی تازه خارج از تونل انجماد را بدون دریافت مجوز بهداشتی در محیطی نامناسب انجام می‌پذیرفت که پس از شناسایی، جهت برخورد قانونی پرونده این واحد متخلف به مراجع محترم قضایی ارجاع داده شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی فرآورده‌های خام دامی تازه جهت انجماد می‌بایست در تونل انجماد قرار گیرند اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت شهروندان در فصل تابستان با وجود گرمای شدید در شهرستان اهواز و جلوگیری از افزایش احتمال وقوع شوک حرارتی به فرآورده‌های خام دامی منجمد و بالارفتن دمای محصول حین بارگیری، حمل و نقل و نگهداری اقدامات تشدیدی در خصوص نظارت بر شرایط نگهداری و سلامت این محصولات در سردخانه‌های نگهداری توسط کارشناسان اداره دامپزشکی در دستور کار قرار داده شده است.

قریشی با بیان این که تامین امنیت غذایی شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، از شهروندان خواست هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی منجمد به مشخصات درج شده روی لیبل محصول از جمله تاریخ انقضا و لگوی سازمان دامپزشکی کشور و شرایط نگهداری محصول که می‌بایست در دمای ۱۸- درجه سانتی گراد نگهداری شوند توجه کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار