استاندار خوزستان: پایداری آب روستاهای استان در اولویت است

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 شهریور 1402 | 10:34 ق.ظ
استاندار خوزستان: پایداری آب روستاهای استان در اولویت است استاندار خوزستان با بیان اینکه پایداری آب روستاهای استان در اولویت است گفت: اگر پایداری آب در روستاها برقرار شود حرکت خوبی در سطح استان ایجاد خواهد شد.

علی اکبر حسینی محراب روز یکشنبه در آیین افتتاح ۶۰ پروژه آبرسانی شهری و روستایی استان در شهرستان حمیدیه بیان کرد: با بسیج امکانات، نواقص موجود در روستاها به کمک اهالی منطقه برطرف خواهد شد.

وی در ادامه مسئله تامین آب شرب و کشاورزی را جزو وظایف اولیه و اصلی مدیریت ارشد استان ذکر کرد و گفت: امروز به همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و با مدیریت سردار شاهوارپور (فرمانده سپاه خوزستان) کار آبرسانی به ۱۲۶ روستای استان انجام خواهد شد و امیدواریم آبرسانی به دیگر مناطق استان هر چه سریعتر اجرایی شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تاکنون اقدامات خوبی در بحث آبرسانی به روستاها انجام داده است، گفت: با کمک آب وفاضلاب استان بخش وسیعی از پروژه‌های آبرسانی در روستاها و شهرها اجرایی خواهد شد.

حسینی محراب در جمع اهالی روستای فریسه گفت: امروز کل پروژه های آبرسانی در این منطقه به صورت نمادین افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه آب این روستا و بسیاری از روستاها و شهرهای استان از طرح غدیر تامین می شود، گفت: آب غدیر از نظر کیفیت جزو بهترین آب‌های استان بوده که سرچشمه آن از رودخانه دز است.

مقام عالی دولت در استان خوزستان یادآورشد: اگر پایداری آب در روستاهای استان حفظ شود حرکت خوبی در منطقه ایجاد خواهد شد.

گفتنی است بیش از ۲ هزار روستای استان خوزستان از آب پایدار برخوردار هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار